کد خبر : 1895247 | 21 اسفند 1401 ساعت 10:15 | 3.8K بازدید | 2 دیدگاه

تمرینات تاکتیکی فشرده اما پر نشاط برای جدال حساس

منصوریان از این جنگ، برد فولادی می‌خواهد

فولاد به همراه سرمربی جدیدش در جدالی قرار می‌گیرد که از آن‌ فقط یک نتیجه می‌خواهد، پیروزی.

منصوریان از این جنگ، برد فولادی می‌خواهد

به گزارش “ورزش سه” استقبال نه چندان مناسب یک‌ عده از هواداران فولاد از علیرضا منصوریان به محض قبول هدایت سرخ‌های اهوازی، باعث نشد تا او عقب نشینی کرده و توانست به برد ارزشمندی مقابل ملوان در اولین تجربه روی نیمکت این تیم‌ دست پیدا کند.

آن‌ها در ادامه به کرمان سفر کردند و توانستند در بازی خارج از خانه خود، به تک امتیاز مناسبی دست پیدا کنند. نتیجه‌ای که هرگز رضایت منصوریان را جلب نکرد و‌ باعث شد او‌ در هفته جاری شکل تمرینی فولادی‌ها را عوض کند.

1831295

سرمربی این‌ تیم خوزستانی با توجه به شرایطی که در جدال با مس به وجود آمد، سعی کرد نقاط ضعف فولاد را برای دیدار با استقلال پوشش دهد. به همین دلیل تمرینات فشرده تاکتیکی در سه روز گذشته در دستور کار کادر فنی قرار گرفت. اما موضوعی که مورد توجه قرار گرفت این بود که منصوریان نشاط را چاشنی کارش قرار داد تا مقداری از فشار کار کاهش پیدا کند.

حالا او و تیمش به دنبال این هستند با ارائه فوتبالی قابل قبول مقابل یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ نتیجه‌ای ایده‌آل به دست آوردند. موضوعی که برای علیرضا منصوریان اهمیت ویژه‌ای دارد و در چند روز گذشته مداوم آن‌ را برای شاگردانش تکرار کرده است.

1831292
1831293

دیدگاه‌ها