کد خبر : 1895252 | 21 اسفند 1401 ساعت 02:01 | 90.5K بازدید | 20 دیدگاه

چشمه‌ای از سریع‌ترین بازیکن جهان فوتبال

کیلیان امباپه امشب یک گل تر و تمیز برای تیم پاریس به ثمر رساند؛ گلی که به یک لطف یک آمار و ارقام تاریخی، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.

چشمه‌ای از سریع‌ترین بازیکن جهان فوتبال

به گزارش ورزش سه، این سه هزارمین گل پاری سن ژرمن در لیگ وان محسوب می‌شود و امباپه آن را در لحظات پایانی بازی پاریس مقابل تیم سرسخت برست، روی یک فرار منحصربه‌فرد به ثمر رساند.

شاید کمتر بازیکنی در دنیا باشد که قدرت استارت امباپه را داشته باشد‌. زمانی که لیونل مسی توپ را در پشت نیمه برست دریافت کرد، به سرعت متوجه فضای خالی پشت دفاع حریف شد و با ارسال آن به داخل زمین برست، امباپه را راهی دروازه حریف کرد و کیلیان با یک فرار بسیار سریع و عجیب و غریب، قبل از دروازه‌بان فسفری‌پوش حریف خود را به توپ رساند و این‌چنین با جا گذاشتن او، گل برتری تیمش را به ثمر رساند؛ در حالی که دو مدافع نیز او را تعقیب می‌کردند و اگر سرعت امباپه اندکی کمتر بود، محال بود که بتواند توپ را از بین آنها وارد دروازه کند.

1831320

احتمالا فردا رسانه‌های فرانسوی درباره این استارت بسیار سریع و قدرتمندانه، آمار و ارقام جدیدی رو خواهند کرد اما تا آن موقع باید خودمان حدس بزنیم که او با چه سرعت منحصربه‌فردی این مسافت را طی کرده و آیا بازیکن دیگری هست که بتواند مثل او چنین برتری آشکاری بر حریفان ایجاد کند؟

1831322
1831321
واکنش جالب سرخیو راموس به گلزنی امباپه.انگشت به حالت هفت‌تیر و فوت کردن دود شلیک نهایی.

دیدگاه‌ها