کد خبر : 1895254 | 21 اسفند 1401 ساعت 08:05 | 8.7K بازدید | 14 دیدگاه

درخواست وینیسیوس از داوران: درست سوت بزنید!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی مقابل اسپانیول از رفتار ناعادلانه داوران در لالیگا به شدت انتقاد کرد.

درخواست وینیسیوس از داوران: درست سوت بزنید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد اسپانیول بگذرد. وینیسیوس جونیور گل اول تیمش را در دقیقه 22 این دیدار به ثمر رساند. او با انتقاد از تصمیمات ناعادلانه داوران در لالیگا تاکید کرد که مجازات او راحت تر از بازیکنانی است که رویش خطا می‌کنند.

وینیسیوس جونیور در پایان بازی با اسپانیول در حالی که از خطاهای مکرر بازیکنان حریف و بی توجهی داور کلافه بود گفت: «وقتی دیگران روی من خطا می‌کنند کارت نمی‌گیرند اما وقتی من همان اولی را انجام می‌دهم خیلی سریع اخطار می‌گیرم.»

1831329

او که مقابل اسپانیول هم بارها با خطاهای عجیب بازیکنان حریف مواجه شد در ادامه صحبت‌های خود افزود: «نمی‌خواهم از من محافظتی صورت بگیرد، تنها خواسته من این است که داوران درست سوت بزنند. آنها 15 خطا انجام می‌دهند اما در نهایت در دقیقه 89 یک کارت زرد دریافت می‌کنند که عادلانه نیست.»

ستاره برزیلی رئال مادرید در این فصل علاوه بر توهین‌های نژادی هواداران حریف با خطاهای وحشتناک در اکثر بازی‌ها روبرو است که شرایط روحی و کیفیت فوتبال او را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. در چنین شرایطی بسیاری از اهالی فوتبال حتی ژاوی، سرمربی بارسلونا، نیز معتقدند وینیسیوس باید بیش از اینها توسط داوران حمایت شود.

1831330

دیدگاه‌ها