کد خبر : 1895269 | 21 اسفند 1401 ساعت 10:21 | 19.4K بازدید | 6 دیدگاه

درخشش دوباره ستاره گرجی: او شبیه مارادوناست!

خویچا کواراتسخلیا، ستاره ناپولی، شب گذشته بار دیگر ستاره تیمش لقب گرفت و موفق به گلزنی برای این تیم شد.

درخشش دوباره ستاره گرجی: او شبیه مارادوناست!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ ایتالیا به مصاف آتالانتا رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
کواراتسخلیا توانست گل اول این تیم را روی یک حرکت انفرادی زیبا و بازی با توپ تماشایی که داشت وارد دروازه حریف کند و همین حرکات او باعث شد که بار دیگر مورد تحسین بسیاری قرار بگیرد. 
لوچانو اسپالتی پس از پایان بازی در نشست خبری گفت:« ارزش این گل به اندازه گل مارادونا بود. او این توانایی را دارد که با توپ بازی کند و خیلی سریع شوت بزند. او می‌تواند واقعا ویران کننده باشد. همین باعث شده که بتوانیم نام یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ را روی او بگذاریم.»

1831275

بسیاری از هواداران حاضر در ورزشگاه هم با نظر سرمربی تیم‌شان در این زمینه موافق هستند و لقب کوارادونا را برای او انتخاب کرده‌اند تا نشان دهند که تا چه حد از درخشش او در ترکیب این تیم خوشحال هستند.
بسیاری تکنیک تماشایی او را با زین الدین زیدان و جرج بست هم مقایسه می‌کنند. یکی از آنها توییت کرده بود: «او یک نفر برابر هشت نفر است اما این یک نفر واقعا شبیه بقیه نیست.»
حتی گوتی هم پس از بازی شب گذشته نسبت به این بازیکن که او را اسطوره دوران کودکی‌اش می‌دانست واکنش نشان داد و با انتشار صحنه گل و استفاده از شکلک دست زدن، این بازیکن را تشویق کرد.

دیدگاه‌ها