کد خبر : 1895279 | 21 اسفند 1401 ساعت 10:53 | 62K بازدید | 6 دیدگاه

تصاویری که گلزن عراقی را محبوب‌تر کرد.

عماد رضا: موفقیت عراق را به شما تسلیت می‌گویم!

تيم‌ملی جوانان عراق با گلی دیرهنگام جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات و جام‌جهانی را به دست آورد.

عماد رضا: موفقیت عراق را به شما تسلیت می‌گویم!

به گزارش ورزش سه، روز گذشته ‌و درچارچوب جام‌ملت‌های جوانان آسیا، تیم‌ملی عراق با ارائه یک بازی بهتر توانست تیم‌ملی ایران را شکست بدهد.

در این بین هدایت نیمکت عراق را چهره‌ای بر عهده داست که فوتبال‌دوستان عراقی وی را به خوبی به خاطر دارند.

عماد محمد رضا، یکی از بهترین فوتبالیست‌های خارجی تاریخ لیگ برتر که گل‌زنی‌های وی برای سپاهان در ذهن هواداران اصفهانی حک شده است؛ توانست جوانان عراق را برای بار پنجم به جام‌جهانی برساند.

1831370

وی که از سال ۲۰۱۹، هدایت نوجوانان عراق را برعهده گرفت با نسل‌سازی و استعدادیابی تیم‌خوبی را تشکیل داد و پس از دو سال همان‌نسل بازیکنان را در تیم‌ملی جوانان زیر نظر داشت تا پس از حضور در مسابقات آسیایی ، جواز حضور عراق در جام‌جهانی را از آن خود کند.

ملی‌پوش سابق عراقی، علاوه بر کار فنی، ارتباط خوب و نزدیکی نیز با بازیکنان این تیم برقرار کرده است. روز گذشته و پس از بازی، ویدیویی از صحبت‌های وی در رختکن و بین دونیمه منتشر شد که از بازیکنانش می‌خواهد تا سرحد مرگ برای این بازی تلاش کنند و آن‌ها را سربازان کشورشان خواند که باید برای کسب پیروزی تمام تلاش خود را به کار ببرند.

عکس‌های منتشر شده از وی پس از سوت پایان بازی، نشان‌گر‌ فشاری است که وی در این مدت متحمل شده است. رسانه‌های عراقی اخراج عماد رضا را در صورت شکست مقابل ایران قطعی می‌دانستند ولی این اتفاق رخ نداد.

1831371

عماد پس از بازی و در کنفرانس مطبوعاتی ضمن تبریک پیروزی به مردم عراق و فوتبال‌دوستان عراقی، به افرادی که در این مدت در مسیرش سنگ‌اندازی هم می‌کردند، تسلیت گفت!

عماد رضا برای ماندگارتر شدن در تاریخ فوتبال عراق، فقط دو قدم فاصله دارد که در قدم اول باید چهارشنبه به مصاف برنده بازی ژاپن و اردن برود و در صورت پیروزی، فینال در انتظار سومین گل‌زن برتر خارجی لیگ برتر ایران و شاگردانش است.

دیدگاه‌ها