کد خبر : 1895316 | 21 اسفند 1401 ساعت 14:12 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

ناچو:

با تشویق هواداران رئال مو به تنم سیخ شد

ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید، دیروز برابر اسپانیول درخشان کار کرد و یک پاس گل نیز داد. او از تشویق شدن توسط هواداران در برنابئو به وجد آمده بود.

با تشویق هواداران رئال مو به تنم سیخ شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته با وجود اینکه خیلی زود و در دقیقه هشت از اسپانیول عقب افتاد ولی در ادامه توانست سه گل بزند و برنده بازی شود. در این بازی ناچو از ابتدا در ترکیب بود و در دقایق پایانی با یک حرکت عالی زمینه‌ساز گل سوم تیمش شد. او به مارکو آسنسیو پاس گل داد تا از سوی هواداران رئال به شدت تشویق شود. 

1797804

ناچو که در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و هنوز آینده‌اش مبهم است، به خبرنگاران گفت: «باید این بازی را می‌بردیم و این پیروزی به ما اعتماد به نفس کافی برای بازی‌های حساسی که پیش رو داریم را خواهد داد. تقویم فشرده ای داریم و با توجه به فاصله امتیازی زیاد با بارسا دیگر حق امتیاز از دست دادن نداریم.»

ناچو در مورد پاس گلش گفت: «خیلی عادت به پاس گل دادن ندارم ولی خوشحالم که این کار را انجام دادم و در پیروزی تیم سهم داشتم. خوشحال‌ترم چون مارکو آسنسیو پاس من را به گل تبدیل کرد.»

1831428

تشویق شدن در برنابئو: «مو به تن سیخ شد. الان می‌توانم بگویم که نسبت به هفته‌های قبل خوشحال تر هستم. چیز دیگری نمی‌توان گفت. در مورد آینده قبلا گفته بودم که اینکه چقدر بازی کنم تاثیری روی تصمیمم نخواهد گذاشت ولی اعتراف می‌کنم که الان شرایط برای من راضی‌کننده‌تر است. قطعا در پیراهن هیچ تیمی خوشحال تر نخواهم بود. من همه عمرم برای رئال بازی کرده ام ولی برای تمدید قرارداد باید بیشتر فکر کنم.»

دیدگاه‌ها