کد خبر : 1895340 | 21 اسفند 1401 ساعت 16:01 | 15.7K بازدید | 7 دیدگاه

ارنستو والورده:

رسوایی داوری هیچ تاثیری روی بارسا نگذاشته است

ارنستو والورده معتقد است ژاوی به خوبی توانسته تیمش را از حواشی مربوط به رسوایی داوری دور نگه دارد.

رسوایی داوری هیچ تاثیری روی بارسا نگذاشته است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو امشب در سن‌مامس میزبان بارسلوناست و ارنستو والورده به عنوان مربی بیلبائو برابر تیم سابقش قرار خواهد گرفت. والورده در دوران حضورش در بارسا دو بار این تیم را قهرمان لالیگا کرد و به شکل بحث‌برانگیزی پس از شکست در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیکو اخراج شد.

1756175

والورده در مورد بارسلونا که در حال حاضر صدرنشین لالیگاست، گفت: «بارسا دفاع بسیار خوبی دارد. آنها تیمی دفاعی نیستند، ولی با داشتن مدافعانی درجه یک، زمانی که نیاز باشد، به خوبی دفاع خواهند کرد. برابر ویارئال و رئال مادرید به لطف همین دفاع خوب برنده شدند. ژاوی توانسته تیم خوبی بسازد و معقدم پیروزی‌های 1-0 بهتر از شکست‌های 1-0 است. به توانایی‌های بارسا در کارهای دفاعی قدرت همیشگی‌اش در حمله را نیز باید اضافه کرد تا مشخص شود بازی سختی پیش رو داریم.»

پرونده رسوایی داوری بارسلونا: «تا به اینجا ژاوی توانسته به خوبی تیمش را از این حواشی دور نگه دارد. آنها صدرنشین هستند و اگر چهارم یا پنجم بودند، می‌توانستیم بگوییم که این قضیه اثر منفی‌‎اش را گذاشته است. همیشه در تیم‌های بزرگ از این حواشی وجود دارد و این هنر یک مربی است که تمرکز تیمش را از مسائل غیرورزشی دور کند. بازیکنان بارسا به درستی روی فوتبال تمرکز کرده‌اند چون این مسائل به مدیران ارتباط دارد.»

دیدگاه‌ها