کد خبر : 1895346 | 21 اسفند 1401 ساعت 16:27 | 22.4K بازدید | 3 دیدگاه

برای بازپس‌گیری رتبه چهارم؛

آخرین ترکیب قلعه‌نویی در لیگ برتر با گل‌گهر

امیر قلعه‌نویی فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای مصاف برابر نفت مسجد سلیمان مشخص کرد.

آخرین ترکیب قلعه‌نویی در لیگ برتر با گل‌گهر

به گزارش "ورزش‌ سه"، دیگر می‌توان جدایی امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر و پیوستنش به تیم ملی را قطعی دانست و در این بین تنها اعلام خبر رسمی این اتفاق مهم باقی مانده است.
با این حال این روزها همچنان تمرکز اصلی امیر قلعه‌نویی روی بازی‌های گل گهر است و دیداری که از ساعت 17 در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان برگزار خواهد شد. سرمربی سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی برای این مسابقه نفرات زیر را در نظر گرفته است:

محسن فروزان، شایان مصلح، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، امین پورعلی، نوید عاشوری، محمد خدابنده‌لو، محمدرضا حسینی، رضا شکاری و مرتضی تبریزی.

امیر قلعه‌نویی نسبت به آخرین دیدار تیمش در مصاف با استقلال در ورزشگاه آزادی دو تغییر ایجاد کرده که یکی حضور محسن فروزان پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی است و دیگری استفاده از امین پورعلی به جای مهران گلزاری در بخش میانی زمین.

همچین علی علیزاده همچنان مصدوم است و در آخرین بازی سال گل گهری‌ها در لیگ برتر هم حضور ندارد.

گفته می‌شود این آخرین حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر خواهد بود و او پس از هدایت سرمه‌ای‌پوشان در مصاف جام حذفی برابر فولاد خوزستان آماده رفتن به تیم ملی و آغاز چالش جدید می‌شود.

روز گذشته مس رفسنجان با شکست تراکتور در تبریز توانست 37 امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل رتبه چهارم را از گل گهر بگیرد. بازپس‌گیری رتبه چهارم احتمالا آخرین هدف قلعه‌نویی در لیگ برتر با گل گهر خواهد بود.

دیدگاه‌ها