کد خبر : 1895376 | 21 اسفند 1401 ساعت 19:24 | 6.4K بازدید | 40 دیدگاه

یونایتد 0-0 ساوتهمپتون: ناکامی مقابل تیم قعر جدولی

منچستریونایتد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در خانه‌اش، اولدترافورد، میزبان ساوتهمپتون بود و مقابل این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد.

یونایتد 0-0 ساوتهمپتون: ناکامی مقابل تیم قعر جدولی

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بود تا اولین بازی خود در لیگ برتر را بعد از شکست 7-0 مقابل لیورپول انجام بدهد. البته شیاطین سرخ روز پنج‌شنبه در لیگ اروپا رئال بتیس را 4-1 شکست داده بودند و امیدوار بودند در مقابل این تیم قعر جدولی لیگ برتر هم نتیجه‌ای خوب به دست بیاورند.

اولین فرصت شیاطین سرخ را مارکوس رشفورد از دست داد. ستاره این روزهای یونایتد در جناح چپ حرکت ترکیبی خوبی با برونو فرناندس انجام داد و سپس وارد محوطه جریمه ساوتهمپتون شد. رشفورد ضربه‌ای به گوشه راست دروازه حریف شلیک کرد، ولی بازونو، سنگربان ساوتهمپتون، موفق به دفع توپ او شد.

1831544

بلافاصله بعد از این حمله رشفورد بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت. جیدون سانچو با پرس سنگین روی بازیکنان ساوتهمپتون توپ‌گیری کرد و پاس خوبی در پشت مدافعان برای رشفورد فرستاد، اما شوت او دقیقا همان جایی رفت که بازونو حضور داشت.

اما ساوتهمپتون در دقیقه 23 هشداری جدی به یونایتد داد و تا یک قدمی باز کردن دروازه این تیم پیش رفت. اشتباه وان بیساکا در دفع توپ باعث شد پرو سانتر خوبی به درون محوطه جریمه یونایتد ارسال کند و والکات در محوطه شش قدم ضربه‌ سری به سمت دروازه فرستاد که دخیا با واکنشی خوب توپ را دفع کرد.

اما در دقیقه 32 بدترین اتفاق ممکن برای شیاطین سرخ افتاد. کاسمیرو به دلیل خطایی شدید روی آلکاراز با کارت زرد جریمه شد. اما با توجه به اینکه پای او بیش از حد بالا آمده بود داور از طرف VAR به مانیتور کنار زمین فراخوانده شد. داور در بازگشت به زمین کارت زرد کاسمیرو را به قرمز تبدیل کرد تا یونایتدها نزدیک به یک ساعت باقی‌مانده را با یک یار کمتر ادامه بدهند.

1831540
1831541
1831542

اما یونایتد 10نفره همچنان روی دروازه ساوتهمپتون موقعیت خلق می‌کرد. روی یک ضربه آزاد که توسط آنتونی ارسال شد فرناندز توپ را به سمت تیر دوم فرستاد و به نظر می‌رسید واران می‌تواند این توپ را به گل تبدیل کند، اما بازونو یک بار دیگر توپ را دفع کرد تا دروازه تیمش را نجات داده باشد.

درحالی‌که تنها دو دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود، هواداران یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد معتقد بودند یک پنالتی باید به سود تیم‌شان اعلام بشود. ارسال رشفورد از سمت چپ را بلا کوچاپ در حالی دفع کرد که پیش از ضربه زدن به توپ به زمین افتاد و در تصاویر مشخص بود که توپ به دست او برخورد کرده است. اما داور معتقد بود توپ بعد از برخورد به ران پای او تغییر مسیر داده و به دستش برخورد کرده و این صحنه پنالتی نیست. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1831545

با شروع نیمه دوم جدی‌ترین موقعیت مسابقه برای ساوتهمپتون ایجاد شد. واکر پیترز با عبور از رشفورد سانتری به درون محوطه یونایتد ارسال کرد و مک‌تامینی می‌توانست این توپ را به گل به خودی تبدیل کند اما وان بیساکا توپ را از روی خط دروازه دور کرد تا شیاطین سرخ نفس راحتی بکشند.

در دقیقه 64 والکات یک فرصت بزرگ دیگر را از دست داد. درحالی‌که یونایتد صاحب کرنر شده بود، ساوتهمپتون در ضدحمله‌ای سریع توپ را به والکات رساند و ضربه پای چپ او را دخیا با واکنشی خوب روانه کرنر کرد.

اما چند دقیقه بعد یونایتد صاحب بهترین موقعیت خود در این مسابقه شد. فرناندز از فاصله 25 متری شوتی به سمت گوشه راست دروازه ساوتهمپتون شلیک کرد و دروازه‌بان این تیم با شیرجه‌ای بلند و به زحمت توانست توپ را منحرف کند و این توپ با برخورد به تیر دروازه از زمین بیرون رفت.

1831546

دو دقیقه بعد نوبت ساوتهمپتون بود که تیر دروازه شیاطین سرخ را به لرزه در بیاورد. روی یک کرنر توپ در محوطه جریمه یونایتد به واکر پیترز رسید و شوت پای چپ او را دخیا منحرف کرد و این توپ هم بعد از برخورد به تیر دروازه بیرون رفت تا ساوتهمپتون پاسخ تیر دو دقیقه پیش حریف را داده باشد.

1831547

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان اریک تن‌هاخ نتوانند اولین بازی خود در لیگ برتر بعد از شکست 7-0 مقابل لیورپول را با پیروزی پشت سر بگذارند تا شاید کمی از تلخی آن شکست را بکاهند.

دیدگاه‌ها