کد خبر : 1895380 | 21 اسفند 1401 ساعت 19:50 | 11.1K بازدید | 5 دیدگاه

در این مقطع بازیکنان تا پای جان می‌جنگند؛

الهویی: از زیر فشار بازی استقلال خیلی خوب خارج شدیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر عملکرد بازیکنان این تیم از خط دروازه تا خط هجومی را در مصاف با نفت مسجد سلیمان بسیار خوب ارزیابی کرد.

الهویی: از زیر فشار بازی استقلال خیلی خوب خارج شدیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل‌گهر، در نشست خبری پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: تبریک می‌گویم پیروزی تیم فوتبال گل‌گهر را. فکر می‌کنم نیمه اول کیفیت خوبی را از خودمان ارائه دادیم و غیر از سه گلی که زدیم چند موقعیت خوب هم ساختیم. این‌ها براساس پلن‌هایی بود که آقای قلعه‌نویی از نظر تاکتیکی طراحی کرده بودند و در طول هفته روی آنها کار کرده بودیم.
او ادامه داد: با وجود اینکه نفت مسجد سلیمان شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی ندارد و سرمربی‌اش تغییر کرده، اما تیم‌ها در این مقطع از فصل تا پای جان می‌جنگند، چون آینده بازیکنان این تیم در گرو همین 90 دقیقه‌های باقی‌مانده است. ما این تجربه را سال قبل داشتیم و در خانه خودمان مقابل شهرخودرو به سادگی دو امتیاز را از دست دادیم. در تمام طول هفته آقای قلعه‌نویی و کادر فنی نکات را به بازیکنان گوشزد کردند که با تمرکز بالا بازی کنند و اسیر شرایط تیم مسجد سلیمان نشویم.
بخش بعدی صحبت‌های سعید الهویی درباره جریان مسابقه در نیمه دوم بود: خدا را شکر در نیمه اول سه گل زدیم و در نیمه دوم با تغییرات آقای قلعه‌نویی که اهداف مدیریتی داشتند تا تیم را از نظر آمادگی جسمانی حفظ کنند، چند موقعیت خوب داشتیم و یک گل هم زدیم.
او درباره یونس شاکری گفت: خیلی خوشحالیم برای یونس شاکری که توانست گل بزند و به فرم خوب خودش برگردد. امیدواریم در بازی‌های بعدی بیشتر بتواند به گل‌گهر کمک کند.
الهویی با تمجید از فروزان گفت: یک نکته مهم این مسابقه داشت و آن هم نجات دروازه آقای فروزان در نیمه اول بود. محسن با سیو خوبش در نتیجه صفر-صفر خیلی به تیم کمک کرد. امروز خیلی خوب بود و بازیکنان ما در پست‌های مختلف از دروازه تا خط هجومی کارشان را به خوبی انجام دادند. خیلی خوب توانستیم از زیر فشار هفته گذشته خارج شویم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها