کد خبر : 1895382 | 21 اسفند 1401 ساعت 20:05 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

انتخاب قلعه‌نویی را رئیس رسمی کرد:

19:35 بیست و یکم اسفند - مهم‌ترین بله‌ی مهدی تاج!

رونمایی از سرمربی بعدی تیم ملی به عجیب‌ترین شکل ممکن در حضور مهدی تاج انجام شد.

19:35 بیست و یکم اسفند - مهم‌ترین بله‌ی مهدی تاج!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه منتظر اعلام رسمی سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی بودند، این اتفاق در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال ایران رخ داد؛ زمانی که مجری برنامه با یک جمله، بله رسمی را از مهدی تاج گرفت.

توتونچی که با حضور در شبکه ورزش سیمایی آشنا برای اهالی فوتبال است، روی استیج گفت: «آقا سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، مشخص شد. می‌توانم من اعلام کنم؟» در این لحظه تاج با اشاره سر موافقت خود را نشان داد و مجری گفت: «فوتسال ما که آقای شمسایی است و فوتبال هم آقای قلعه‌نویی است، بله؟»

مهدی تاج هم در حالی که همه نگاه‌ها را متوجه خود می‌دید، به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران این جمله را تائید کرد تا دقایقی پیش از بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال، حاضران در این سالن، از نهایی‌ شدن حضور قلعه‌نویی در تیم ملی اطلاع پیدا کنند.

ویدئو: 275007

این البته در نوع خود عجیب‌ترین رونمایی ممکن از سرمربی بعدی تیم ملی بود که در ساعت 19:35 انجام شد تا دقایقی پس از پایان بازی گل‌گهر و نفت مسجدسلیمان، قلعه‌نویی از سرمربیگری گل‌گهر به مرد اول نیمکت ملی فوتبال ایران شیفت کند.

در لحظه‌ای که مهدی تاج با اشاره سر و زمزمه کوتاه سرمربیگری قلعه‌نویی در تیم ملی را تائید کرد، حاضران در سالن نیز بابت این اتفاق دست زدند تا چهره جدید نیمکت ایران، اولین واکنش بعد از پذیرش هدایت تیم ملی را از چهره‌های برتر فوتسال گرفته باشد.

دیدگاه‌ها