کد خبر : 1895402 | 21 اسفند 1401 ساعت 21:30 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت شدید ستاره مراکش در جام جهانی (عکس)

یاسین بونو، دروازه‌بان ملی‌پوش مراکشی باشگاه سویا، در جریان دیدار امشب این تیم مقابل آلمریا به شدت مصدوم شد و با برانکارد زمین را ترک کرد.

مصدومیت شدید ستاره مراکش در جام جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب سویا مقابل آلمریا که به میزبانی سویا برگزار و با پیروزی 2-1 این تیم به پایان رسید با اتفاقی نگران‌کننده برای دروازه‌بان مراکشی این تیم همراه بود.

در دقیقه 37 مسابقه بعد از برخوردی شدید در محوطه جریمه سویا یاسین بونو به شدت مجروح شده و مدتی بی‌حرکت روی زمین افتاده بود.

با ورود کادر پزشکی سویا به زمین، آن‌ها چندین دقیقه مشغول رسیدگی به این دروازه‌بان سویا بودند و هواداران و بازیکنان هر دو تیم نگران شرایط او بودند. بونو در نهایت هوشیاری خود را به دست آورد ولی او قادر به ادامه حضور در این بازی نبود و با استفاده از برانکارد به بیرون منتقل شد.

1831599

دروازه‌بان ملی‌پوش مراکشی سپس بلافاصله استادیوم را ترک کرده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. تا این لحظه اخبار بیشتری درباره میزان مصدومیت او منتشر نشده است.

بعد از بیرون رفتن یاسین بونو از زمین مارکو دیمتروویچ دروازه‌بان دوم سویا به جای او وارد میدان شد.

بونو با درخشش در جام جهانی 2022 قطر با پیراهن تیم ملی کشورش مراکش چهره شد و درخشش او در قطر باعث شد این سنگربان مراکشی از نامزدهای کسب جایزه بهترین‌ دروازه‌بان سال فیفا باشد. 

دیدگاه‌ها