کد خبر : 1895411 | 21 اسفند 1401 ساعت 22:18 | 8.8K بازدید | 6 دیدگاه

مقابل استقلال بدشانس بودیم و تمرکز نداشتیم

آبشک: منصوریان تازه آمده، هواداران فرصت بدهند

بازیکن فولاد گفت که در لیگ ایران به حدی بازی‌ها کند است که به صورت مفید فقط 10 دقیقه بازی انجام می‌شود.

آبشک: منصوریان تازه آمده، هواداران فرصت بدهند

به گزارش "ورزش سه"، محمد آبشک بازیکن فولاد پس از شکست برابر استقلال در خصوص این دیدار گفت: فکر می‌کنم استقلال از فرصت‌هایی که به دست آورد توانست استفاده کند و توپ‌هایش را به گل تبدیل کند. ولی ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. ما در این بازی کمی بدشانس بودیم و تمرکز نداشتیم.

وی درباره اینکه روند فولاد را با حضور علیرضا منصوریان چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: ایشان جدیدا به تیم اضافه شده و به زمان نیاز دارد ولی نتیجه‌ای که در این بازی گرفتیم خوب نبود. اما قطعا ایشان به فرصت نیاز دارد.

آبشک درخصوص اینکه مشکل فولاد چیست که هواداران از نکونام و منصوریان رضایت ندارند، گفت: نسبت به هزینه‌هایی که شده، هواداران حق دارند. آن‌طور که باید و شاید نتوانسته‌ایم نتایج لازم را کسب کنیم. در مقاطعی از فصل، بدشانسی دخیل بوده است.

وی ادامه داد: هواداران مطالباتی دارند که تعدادی از آن‌ها خواستار حضور مربی بزرگ خارجی بودند. حالا باشگاه تصمیم گرفته است تا علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی انتخاب کند. امیدوارم هواداران چند هفته‌ای صبوری به خرج داده و تیم را حمایت کنند تا بتوانیم تا انتهای فصل نتایج لازم را کسب کنیم.

آبشک در پایان و درخصوص قضاوت زاهدی فر اظهار داشت: در مورد داوری در ایران صحبت نکنیم خیلی بهتر است. چون هر تصمیمی هم که بگیرند، کارشناسانی می‌آیند که به سود تیم‌های بزرگ نظر می‌دهند. کارشناسان همان افرادی هستند که قبلا داوری می‌کردند. تازه آن زمان، بدتر از الآن بوده است. زمانی که جلو باشید، یک سوت هم به سود شما نمی‌زنند. فوتبال ما همین‌جوری کند است، داوران هم هر توپی را خطا می‌گیرند. در لیگ ایران به طور مفید فقط 10 دقیقه بازی انجام می‌شود.

ویدئو: 275046

دیدگاه‌ها