کد خبر : 1895423 | 21 اسفند 1401 ساعت 23:35 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

جدایی سرمربی تیم لیگ یکی قطعی شد

باشگاه ون‌پارس اصفهان با جدایی سرمربی خود موافقت کرد.

جدایی سرمربی تیم لیگ یکی قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان که جزو مدعیان صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید و نتایج خوبی در هفته‌های گذشته گرفته بود، روز گذشته با خبر استعفای غیرمنتظره مجتبی توتونی از هدایت این تیم مواجه شد.

توتونی که پس از قبول هدایت ون‌پارس اصفهان یک پیروزی در جام حذفی به دست آورد و در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت را در ضربات پنالتی به پرسپولیس باخت، در شرایطی از سمت خود در این تیم استعفا داده که تیمش فقط هشت امتیاز با استقلال خوزستان رده دومی در لیگ یک فاصله دارد.

ون‌پارس که از هفته نُهم لیگ یک و شب بازی با چادرملو اردکان، مجتبی توتونی را روی نیمکت خود می‌دید، پس از سپری کردن این دیدار در ۱۶ مسابقه متوالی لیگ دسته اول، هشت پیروزی، پنج تساوی و سه باخت داشت تا این نتایج آن‌ها را از پایین جدول به نیمه بالایی برساند.

تیم فوتبال ون‌پارس که در حال حاضر ۳۴ امتیازی و تیم هفتم جدول لیگ یک ایران است و جزو گزینه‌های صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید، در دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل به طور قطعی با یک مربی دیگر به کارش ادامه می‌دهد.

باشگاه ون‌پارس اصفهان امروز رسما با استعفای توتونی که روز گذشته به دست آن‌ها رسید، موافقت کرد و قرار است به زودی جانشین وی معرفی شود.

دیدگاه‌ها