کد خبر : 1895454 | 22 اسفند 1401 ساعت 07:31 | 47.8K بازدید | 3 دیدگاه

چهارمین سرمربی نفت هم رفت!

فرزاد حافظی از سمت سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیمان استعفا داد.

چهارمین سرمربی نفت هم رفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان در حالی مقابل گل‌گهر به میدان رفت که پیش از این بازی رضا عنایتی سرمربی نفتی‌ها از سمت خود استعفا داد و قراردادش را فسخ کرد تا مدیران باشگاه، سرپرست تیم، فرزاد حافظی را به این سمت منصوب کنند. اما او ساعتی بعد از باخت چهار گله، از این پست کناره گرفت.

وی در این خصوص گفت: مدیر تیم نفت مسجد سلیمان بودم و در اردوی تهران رضا عنایتی قطع همکاری کرد و نمی‌خواستم که کار زمین بماند لذا این مسئولیت خیلی سنگین را پذیرفتم در حالی که می‌دانستم شرایط خیلی سختی داریم.

حافظی اضافه کرد: به‌خاطر تعصب به تیم نفت مسجد سلیمان و اینکه بومی این شهر هستم، کار را به دست گرفتم و اعلام کردم که در همین یک بازی به عنوان سرمربی تیم نفت هستم و سرمربی این تیم نیز طی روزهای آینده معرفی می‌شود.

سرمربی روز گذشته نفت ادامه داد: نفت مسجد سلیمان طی ۶ هفته اخیر سه یا چهار مربی عوض کرده که مقداری تاثیر منفی در روند تیم گذاشت و این اواخر رضا عنایتی از تیم نفت جدا شد، در شرایطی خاص این تیم را تحویل گرفتم و فقط دو روز توانستیم تمرین کنیم و به شهر خوب سیرجان آمدیم.
فرزاد حافظی با اشاره به شانس صعود نفت عنوان کرد: ما با امید زنده هستیم و کار خود را ادامه می‌دهیم تا از این بحرانی که امسال گریبان‌گیر تیم نفت شده، خارج شویم و به شرایط خوب فوتبال در شهر اولین‌ها، مسجد سلیمان برسیم و این تیم را در لیگ برتر نگه‌داریم.

نفت مسجدسلیمان این فصل با رضا مهاجری کار خود را استارت زد اما در ادامه جای خود را به ابراهیم آشکش داد و سپس رضا عنایتی در این پست حضور داشت تا اینکه حافظی یک بازی هدایت تیم را برعهده گرفت و حالا همه باید منتظر پنجمین سرمربی نفت در این فصل باشند.

نفت مسجدسلیمان با 13 امتیاز از 23 بازی در رتبه پانزدهم جدول جای دارد.

دیدگاه‌ها