کد خبر : 1895467 | 22 اسفند 1401 ساعت 08:22 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض لالیگایی هواداران رم در حمایت از آقای خاص

هواداران رم پیش از بازی با ساسولو به سبک هواداران تیم‌های لالیگایی به محرومیت ناعادلانه ژوزه مورینیو اعتراض کردند.

اعتراض لالیگایی هواداران رم در حمایت از آقای خاص

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو به دلیل درگیری با مارکو سرا، داور چهارم بازی رم و کرمونزه، دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد. باشگاه رم با درخواست تجدید نظر، اجرای این حکم را به تعویق انداخت اما روز جمعه محرومیت دو جلسه ای مورینیو قطعی شد تا او از نشستن روی نمیکت تیمش در بازی این هفته مقابل ساسولو و لاتزیو محروم شود.

آقای خاص که از زمان حضورش در رم چند بار از حضور در کنار خط محروم شده، علاقه ای به تماشای بازی شاگردانش از روی سکوها یا جایگاه ویژه ندارد. او ترجیح می دهد در چنین شرایطی در اتوبوس تیم یا یکی از اتاق های ورزشگاه دور از چشم همگان در آرامش بازی شاگردانش را تماشا کرده و با همکاران خود در ارتباط باشد.

1831749

هواداران رم در اعتراض به محرومیت دو جلسه ای سرمربی خود قبل از شروع بازی با ساسولو تکه پارچه‌های سفیدی را تکان دادند. باشگاه رم همچنین بازیکنان و اعضای کادرفنی خود را نیز از مصاحبه با رسانه‌ها منع کرد.

تکان دادن پرچم سفید نوعی اعتراض مسالمت آمیز در بین هواداران لالیگا طی سال‌های اخیر بود که اینک شاهد انجام آن در سری آ هستیم. این شیوه اعتراض به  پانیولادا معروف است.

1831750

گفتنی است شاگردان مورینیو که با نتیجه 4-3 مغلوب ساسولو شدند، هفته آینده در دیدار بسیار حساس مقابل لاتزیو دربی پایتخت ایتالیا را برگزار خواهند کرد؛ دیداری که فراتر از حساسیت های همیشه یک تقابل 6 امتیازی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیز به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها