کد خبر : 1895497 | 22 اسفند 1401 ساعت 11:13 | 39.2K بازدید | 11 دیدگاه

تیم عماد رضا با 12 اردو و 48 بازی جهانی شد

برنامه شگفت‌انگیز عراقی‌ها برای حذف ایران

تیم جوانان عراق در شرایطی راهی جام جهانی زیر 20 سال شد که طی دو سال گذشته 12 اردو و 48 بازی دوستانه داشت.

برنامه شگفت‌انگیز عراقی‌ها برای حذف ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال جوانان ایران چند روز قبل با هدایت صمد مرفاوی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل عراق با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این شکست در حالی مقابل عراقی‌ها رقم خورد که برنده این بازی ضمن حضور در جمع 4 تیم برتر جوان آسیا جواز حضور در جام جهانی را نیز کسب می‌کرد اما در نهایت شاگردان صمد مرفاوی از کسب این افتخار مهم بازماندند.

اما جالب است بدانید که عراقی‌ها با یک برنامه آماده سازی مدون در این تورنمنت شرکت کردند. تیمی که عماد رضا ستاره سابق تیم ملی عراق درست کرده بود،‌طی 2 سال گذشته برنامه‌های آماده سازی شگفت‌انگیزی را به خود داد.

1831800

آنها از حدود دو سال پیش 12 اردوی تدارکاتی بلند مدت را در عراق، تونس و ترکیه برپا کردند و در جریان این اردو 48 بازی دوستانه با تیم‌های مختلف ملی و باشگاهی برگزار کردند. با این برنامه آماده سازی فوق‌العاده عماد رضا تیم خود را به جام ملت‌های جوانان آسیا برد.

اردوها و بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی جوانان عراق در کمتر از دو‌سال گذشته نشان از آن دارد که این تیم با آمادگی کامل پا به رقابت‌های اسیایی گذاشته است. این در حالی است که تیم جوانان ایران حدود یکسال برنامه‌های آماده سازی خود را جلو برد و اگرچه اردوها و بازی‌های دوستانه ای در دستور کار شاگردان مرفاوی قرار داشت اما هرگز این برنامه آماده سازی با عراقی‌ها قابل مقایسه نیست.

دیدگاه‌ها