کد خبر : 1895513 | 22 اسفند 1401 ساعت 12:39 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

امسال ۵-۴ گل به خودی زدیم!

جعفری: شاید مربیان‌شان گفتند خشن باشند!

مدافع مس می‌گوید درگیری لفظی‌اش با بازیکنان هوادار مسئله خاصی نبود.

جعفری: شاید مربیان‌شان گفتند خشن باشند!

به گزارش “ورزش سه”، فرزاد جعفری درباره تساوی مس کرمان مقابل هوادار عنوان کرد: با توجه به تاکتیکی که آقای حسین‌خانی برای این بازی در نظر گرفته بود، توانستیم هوادار را تحت فشار بگذاریم و همین اتفاق موجب شد کادر فنی تیم حریف دو تغییر در نیمه اول انجام دهد. در همان نیمه اول می‌توانستیم به گل‌های بعدی برسیم، اما با کم دقتی موقعیت‌هایمان را از دست دادیم.

او ادامه داد: طبیعتا تیمی که در زمین خودش یک گل عقب باشد، برای جبران تلاش می‌کند و فشار می‌‌آورد. در نیمه دوم تغییر تاکتیکی داشتیم و سعی کردیم توپ را به حریف بدهیم و از ضدحملات استفاده کنیم که همین اتفاق هم افتاد و یک ضربه به تیر دروازه زدیم و چند موقعیت دیگر نیز خلق کردیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد، اما هوادار از یک موقعیت نصف و نیمه استفاده کرد و در نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

مدافع راست مس کرمان در مورد درگیری لفظی‌اش با بازیکنان هوادار ابراز کرد: مشکل خاصی نبود، ما با بازیکنان تیم‌های دیگر هم دوست هستیم. این اتفاقات به‌خاطر فشار بالای بازی طبیعی است. من در این بازی خیلی برخورد فیزیکی داشتم و ضربات زیادی خوردم. نمی‌دانم شاید دستور فنی کادرفنی هوادار اینگونه بود که خشن کار کنند. به هر حال تمام بازیکنان تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را برای تیم خود داشته باشند و‌ به همین دلیل این برخوردها و اتفاقات طبیعی است. بعد از بازی با بچه‌ها حرف زدیم و مشکل خاصی نبود.

این بازیکن در رابطه با وضعیت خوب مس به نسبت به دو تیم نفتی قعر نشین و احتمال ماندن تیمش در لیگ اظهار کرد: به شرایط جدول و بحث ماندن یا سقوط فکر نمی‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم که هفته به هفته به رتبه‌های بالاتر برسیم و این اتفاق دور از ذهن نیست. اگر در این بازی و دیدارهای گذشته اسیر بدشانسی نمی‌شدیم، می‌توانستیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم. فکر می‌کنم در این فصل ما چهار یا پنج گل به خودی دریافت کردیم. در بازی گذشته فولاد حتی یک ضربه به چارچوب نداشت، اما ما گل به خودی زدیم و آن نتیجه به دست آمد.

او تاکید کرد: به نظرم پتانسیل تیم ما بسیار بالا است و با توجه به‌ بازیکنان خوبی که داریم، می‌توانیم از هر تیمی امتیاز بگیریم. امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد و بتوانیم در چند بازی باقی مانده نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها