کد خبر : 1895534 | 22 اسفند 1401 ساعت 13:51 | 27.6K بازدید | 17 دیدگاه

وقتی که قایدی خوشحالی را به نیمکت استقلال آورد

هلهله و شادی ساپینتو بغل گوش منصوریان! (عکس)

پس از گل دوم استقلال برابر فولاد، نیمکت نشینان این تیم سر از پا نمی شناختند.

هلهله و شادی ساپینتو بغل گوش منصوریان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان نیمه اول، هواداران استقلال انتظار نیمه دوم سخت و دشواری داشتند. تیم علیرضا منصوریان در 45 دقیقه ابتدایی از حریف خود بهتر بود و اگر سعید واسعی قدر موقعیت به دست آمده را می دانست، تیم میزبان می توانست برنده راهی رختکن شود.

با این حال، این استقلال بود که برخلاف تصور، نیمه دوم را خوب آغاز کرد و به گل نیز رسید. روی ارسال کرنر مهری و ضربه سر محبی، کوین یامگا با حضوری به موقع در دهانه دروازه، گل نخست بازی را وارد دروازه فولاد کرد تا آبی‌ها از میزبان پیش بیفتند.

پس از این گل، اما خیال آبی ها از پیروزی راحت نبود و هر لحظه امکان رسیدن فولاد به گل تساوی وجود داشت و روی یکی از بهترین موقعیت های این تیم، ضربه تورس با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت تا نفس استقلالی‌ها در سینه حبس شود.

اما گل دوم تیر خلاصی بود بر پیکر فولاد. روی تیزهوشی پیمان بابایی و پاس طلایی او به مهدی قایدی، وینگر بوشهری توانست تور دروازه کریستوفر کنت را برای بار دوم به لرزه دربیاورد و اینگونه شور و شادی به نیمکت استقلالی‌ها منتقل شود.

ساپینتو که پس از چند هفته محرومیت بالاخره به کنار زمین برگشته بود، شور و هیجان همیشگی خود را به بازیکنان داخل زمین منتقل می‌کرد. در واقع همه در انتظار دوئل او با علیرضا منصوریان بودند. دو سرمربی پرانرژی با آدرنالین بالا که همواره لب خط فعال و پر هیجان هستند.

حتی پیش از این بازی نیز بیم آن می‌رفت که ممکن است حواشی و اتفاقات دیدارهای قبل که برای ساپینتو رخ داده بود، کنار خط با منصوریان نیز تکرار شود ولی این 2 سرمربی در نهایت احترام و بدون هیچگونه حاشیه ای در لب خط، مشغول هدایت تیم هایشان بودند.

این تصاویر جالبی است که توسط عکاس ورزش سه شکار شده است. جایی که نیمکت نشینان استقلال، در فاصله چند متری منصوریان، فریاد شادی سر می دهند و بابت گل مهدی قایدی، فتح فولاد آرنا را جشن می‌گیرند.

1831861
1831862
1831863
1831864
1831865
1831866

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها