کد خبر : 1895559 | 22 اسفند 1401 ساعت 15:24 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهندس خاموش و بی صدای لیگ‌ برتر در سیرجان (عکس)

نوید عاشوری از آن دست بازیکنانی به شمار می‌رود که شاید کمتر از چیزی که مستحق آن است، در موردش صحبت می‌شود.

مهندس خاموش و بی صدای لیگ‌ برتر در سیرجان (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته گل‌گهر در شرایطی موفق شد در آخرین حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم در لیگ برتر به یک پیروزی شیرین ۴ بر صفر دست پیدا کند که نوید آشوری نقش مهمی در رقم خوردن این موفقیت داشت و به نوعی با ارسال دقیق خود شروع کننده این پیروزی بود. 

گل اول سرمه‌ای پوشان سیرجانی در دقیقه ۲۹ روی ارسال  دقیق نوید آشوری از سمت راست خط هجومی گل‌گهر با ضربه سر رضا شکاری به دست آمد. این پایان تاثیرگذاری‌ هافبک‌ خوش‌ فکر گل‌گهر نبود و این بازیکن ریز نقش توانست ثانیه‌هایی پیش از پایان نیمه اول گل سوم را با پاس رو به عقب رضا شکاری با ضربه‌ای تمام کننده و دقیق از روی خط محوطه جریمه وارد دروازه تیم نفت مسجد سلیمان کند. 

1831910

آشوری در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی امیر قلعه‌نویی بوده که در اکثر بازی‌ها کیفیت بالای خودش را به رخ کشیده است. این بازیکن در این فصل 5 مرتبه پاس گل داده و ۳ بار هم با گل‌های خود به جایگاه کنونی سرمه‌ای پوشان در رتبه چهارم کمک کرده است.  

هافبک سابق نساجی و فولاد خوزستان مهارت بالایی در کنترل توپ و بازیسازی دارد که این ویژگی‌ها در کنار قدرت تکنیکی بالا به او کمک کرده طی سال‌های اخیر یکی از هافبک‌های اثرگذار لیگ برتر نیز باشد.

1831911

عکس‌ها از جواد نادری‌پور و ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها