کد خبر : 1895574 | 22 اسفند 1401 ساعت 16:23 | 9K بازدید | 42 دیدگاه

نباید اشتباهات قبلی را تکرار کنیم

دی‌بروینه: سیتی می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

کوین دی‌بروینه معتقد است امسال می‌تواند سال قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان باشد.

دی‌بروینه: سیتی می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر لایپزیش با تساوی 1-1 متوقف شد و فردا در اتحاد باید تلاش کند با کسب پیروزی راهی دور بعد شود. پس از پیروزی 0-1 برابر کریستال پالاس، سیتیزن‌ها روحیه خوبی برای این بازی گرفته اند.

1831945

کوین دی‌بروینه، هافبک ارزشمند سیتی، در نشست خبری این بازی گفت: «بازی سختی خواهد شد چرا که لایپزیش تیم قدرتمندی است. ما فصل قبل نیز برابر این تیم بازی کردیم و هر دو بازی دشوار بودند. بازی فردا انرژی بالایی را می خواهد ولی آماده ایم. برای قهرمانی باید بهترین‌های اروپا را شکست دهید. در این رقابت‌ها به نیمه نهایی و فینال رسیده ایم اما موفق به تمام کردن کار نشده ایم.»

دی‌بروینه ادامه داد:«هر سال شرایط خاص خودش را دارد و من خیلی مقایسه کردن را دوست ندارم. قطعا اشتباهاتی داشته ایم که نتوانسته ایم قهرمان چمپیونزلیگ شویم. در برخی بازی ها مستحق برد بودیم ولی باختیم. همه چیز به شرایط تیم در روز بازی بستگی دارد. ما می توانیم امسال به قهرمانی برسیم و معتقدم از اشتباهات قبلی درس گرفته ایم.»

ستاره بلژیکی در مورد وضعیت سیتی گفت: «همه چیز خوب پیش می‌رود. لیگ برتر کمی تغییر کرده و حالا تیم‌های کوچکتر هم می‌توانند بیشتر برای تقویت خود هزینه کنند و بازیکنان بهتری بخرند. سطح تیم‌ها بالا رفته و بازی‌ها نزدیک‌تر شده اند. ما در سه جام زنده ایم و در لیگ برتر نیز همچنان امید به قهرمانی داریم.»

1784166

بهترین منچسرسیتی سال‌های اخیر: «نمی دانم. هفت سال است برای سیتی بازی می‌کنم و مقایسه برایم سخت است. خوش شانسم که در این مدت بازیکن سیتی بوده ام. چطور می‌توانم تیم امسال را با فصلی که 100 امتیاز کسب کردیم و چهار جام داخلی را بردیم، مقایسه کنم؟ این منطقی نیست. در مجموع به بازی برای سیتی در تمام این هفت فصل افتخار می‌کنم.»

تعریف درست از بهترین تیم: «در این مورد قضاوت نمی‌کنم و گفتم که نمی‌توان فصل‌ها را باهم مقایسه کرد. فوتبال هر سال تغییر می‌کند. فقط می‌توانم بگویم که از بازی برای سیتی خوشحالم.»

توقعات بالا از ارلینگ هالند: «خود او سطح انتظارات را بالا برده است. متوسط گلزنی هالند یک گل در هر بازی است و در هر بازی انتظار این است او حداقل دو گل بزند. از نظر من آمار گلزنی هالند بسیار خوب است و او به راحتی می تواند با این فشارها کنار بیاید.»

دیدگاه‌ها