کد خبر : 1895601 | 22 اسفند 1401 ساعت 18:33 | 13K بازدید | 13 دیدگاه

تاکید تمام‌نشدنی ساپینتو، همه یک تیم هستیم

مربیگری در تیم‌های پر مهره و مدعی سخت‌تر از تیم‌های معمولی است. حتی مدیریت در چنین تیم‌هایی سخت‌تر از مربیگری کردن است.

تاکید تمام‌نشدنی ساپینتو، همه یک تیم هستیم

به گزارش "ورزش سه"، در تیم‌های بزرگ و مدعی بازیکنان بیشتر مورد توجه هستند و به همین خاطر تحمل نیمکت نشینی برای آنها سخت می‌شود و گاهی دست به رفتارهایی می‌زنند که برای خود و تیم حاشیه ایجاد می‌کنند اما استقلال تا به اینجای فصل که 23 هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده یک بار هم با مشکل حاشیه‌ای مواجه نشد. این نشان می‌دهد ریکاردو ساپینتو مدیریت رختکن را بلد است و اجازه نمی‌دهد حاشیه او و تیمش را از حرکت رو به جلو باز دارد و از همه مهمتر اینکه بازیکنان روی نیمکت وقتی وارد زمین می‌شوند، کاملا روی روند بازی تاثیر می‌گذارند.

ابتدای فصل به وضوح مشخص بود، استقلال در یارگیری به اسم‌ها بیشتر از نیازها توجه داشته و این موجب ترافیک در بعضی از خطوط شده بود و حتی برخی بر این عقیده بودند این یک چالش جدی برای ریکاردو ساپینتو است و او را با دردسر مواجه خواهد کرد. مورینیو می‌گوید: رختکن راضی در فوتبال وجود ندارد و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست.

1831979
در این تصویر می‌بینید بعد از گلزنی مهدی قایدی علاوه بر کادر فنی، بازیکنان ذخیره استقلال هم به کنار خط می‌آیند و  به سمت بازیکنان داخل زمین می‌روند و شادی می‌کنند.

بدون شک برخی از نیمکت نشینان استقلال از اینکه در ترکیب تیم قرار نمی‌گیرند، ناراحت هستند و حتی ممکن است در هفته ‌هایی انگیزه لازم را هم از دست بدهند، اما دلشان با تیم است و هر گاه وارد زمین می‌شوند، سعی می‌کنند بهترین نمایش را داشته باشند. این از تصایر بازی با گل گهر و فولاد مشخص بود. در هر دو بازی زمانی که استقلال به گل رسید، نیمکت نشینان خوشحال‌تر از بازیکنان درون زمین بودند. دیدید در بازی با گل گهر زمانی که یامگا به گل رسید، مهدی قایدی که تعویض شده بود، از پشت دروازه وارد زمین شد و با یامگا شادی کرد و این صحنه‌ها در بازی با فولاد هم تکرار شد. نیمکت نشینان به داخل زمین آمدند تا به بازیکنان حاضر در زمین به خاطر گلزنی و چشیدن طعم شیرین پیروزی تبریک بگویند.

در استقلال بازیکنان داخل زمین و بیرون زمین با هم هستند و اینطور می‌توان گفت ریکاردو ساپینتو تیم یکدلی ساخته است. تیمی که همه با هم و برای هم بازی می‌کنند و نیمکت نشینان هم زمانی که وارد زمین می‌شوند، مثل بازیکنان اصلی باانگیزه و موثر بازی می‌کنند. استقلال با این تیم تا هفته‌های پایانی می‌تواند، در کورس قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی باقی بماند.

دیدگاه‌ها