کد خبر : 1895607 | 22 اسفند 1401 ساعت 20:20 | 16.1K بازدید | 13 دیدگاه

آرتتا: 100 پیروزی خوب است، ولی جام نیست!

سرمربی آرسنال که دیشب با پیروزی مقابل فولام صدمین پیروزی خود در این تیم را جشن گرفت می‌گوید از این آمار خوشحال است، ولی هیچ چیز برایش جای فتح جام‌های قهرمانی را نمی‌گیرد.

آرتتا: 100 پیروزی خوب است، ولی جام نیست!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در فصل جاری لیگ برتر شرایط ایده‌آلی دارد و در آستانه فتح دوباره جام قهرمانی این لیگ است. جامی که آخرین بار تیم معروف به شکست‌ناپذیرها در فصل 4-2003 به دست آورده بود.

میکل آرتتا یکی از مهم‌ترین ابزارهای توپچی‌ها برای رسیدن به این هدف است. او دیشب بعد از پیروزی مقابل فولام به یک رکورد انفرادی مهم دست یافت و صدمین پیروزی خود از زمان به دست گرفتن سکان هدایت آرسنال را جشن گرفت. اما آرتتا می‌گوید اجازه نمی‌دهد هیچ چیز حواس او را از هدف اصلی‌اش یعنی فتح جام قهرمانی منحرف کند.

1831988

سرمربی آرسنال که با تلویزیون باشگاه صحبت می‌کرد گفت: "رسیدن به 100 پیروزی شیرین است. با بردن فولام به این عدد رسیدیم و باید همین‌طور ادامه بدهیم. از این بابت خیلی خوشحالم ولی متاسفانه هیچ آماری جام قهرمانی نیست. ما هنوز می‌توانیم بهتر بشویم و کارهای زیادی در پیش داریم".

آرتتا از 168 مسابقه به عنوان سرمربی آرسنال 100 پیروزی به دست آورده است و نرخ پیروزی‌های او 59.5 درصد است. این بیشترین نرخ پیروزی در میان تمامی مربیان تاریخ باشگاه به حساب می‌آید.

سرمربی توپچی‌ها در ادامه صحبت‌هایش گفت: "رسیدن به 100 پیروزی واقعا خوشحال‌کننده است و نشان می‌دهد در این باشگاه خیلی‌ها کارشان را درست انجام می‌دهند. نقش بازیکنان و به خصوص حمایت هواداران بسیار پررنگ است. معتقدم آنها با انرژی و حمایت‌شان این تیم را دگرگون کرده‌اند. از این بابت واقعا خوشحالم".

1831989

دیدگاه‌ها