کد خبر : 1895640 | 22 اسفند 1401 ساعت 23:13 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

او دوباره می‌تواند سرمربی تیم ملی کشورش شود

نجات سرمربی آمریکا از توطئه ریناها

منابع آگاه خبر از بازگشت احتمالی گرگ برهالتر به نیمکت تیم ملی آمریکا می‌دهند.

نجات سرمربی آمریکا از توطئه ریناها

به گزارش "ورزش سه"، شرکت حقوقی مستقل آلستون و برد تحقیقات برای بررسی یک حادثه در سال 1991 که گرگ برهالتر و همسر فعلی او روزالیند در آن حضور داشتند، استخدام شد. او محکوم به اعمال خشونت علیه همسرش شده و همین موضوع بحث تمدید قرارداش را نیز تحت‌الشعاع قرار داده است.

اما بر اساس گزارش اخیری که یک رسانه آمریکایی آن را منتشر کرده، بازگشت دوباره گرگ برهالتر به نیمکت تیم ملی امریکا از نظر قانونی منعی ندارد. سرمربی سابق تیم ملی آمریکا کاملا در این تحقیقات همکاری کرده و فدارسیون فوتبال آمریکا تاکید کرده که او همچنان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی این کشور است.

در متن بیانیه فدراسیون فوتبال امریکا آمده است: «با توجه به اتفاق نظر کارشناسان مبنی بر اینکه هیچ منع قانونی برای استخدام او وجود ندارد، گرگ برهالتر همچنان کاندیدای انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی مردان امریکا است.»

1832037

کلودیو رینا  هافبک سابق تیم ملی آمریکا که از کم لطفی برهالتر نسبت به پسرش جیووانی در جام جهانی دلگیر بود با فدراسیون فوتبال آمریکا تماس گرفته و پرونده یاد شده را به جریان انداخت. رابطه این دو به شدت تیره و تار به نظر می‌رسد. خانواده رینا برخلاف برهالتر همکاری چندانی برای پیشرفت روند بررسی پرونده نمی‌کنند. گفته می‌شود دروازه‌بان سابق امریکا در تلاش است تا از نفوذ خود برای تضمین رفتار بهتر با پسرش در تیم ملی استفاده کند.

1832036

در حالی که به نظر می‌رسد با شرایط فعلی فدراسیون فوتبال امریکا مشکلی برای بازگرداندن برهالتر نداشته باشد، اما این پروژه برای مدتی متوقف خواهد شد. آن‌ها بعد از جدایی ارنی استوارت به دنبال یک مدیر ورزشی جدید هستند؛ کسی که بتواند پس از شروع کار بلافاصله پروژه سرمربی را به سرانجام برساند.

دیدگاه‌ها