کد خبر : 1895666 | 23 اسفند 1401 ساعت 06:30 | 47.4K بازدید | 3 دیدگاه

دهمین کلین شیت با سه امتیاز؛

حبیب، ناگهان برای بیرانوند شد رقیب! (عکس)

حبیب فرعباسی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر نساجی، به رتبه سوم بیشترین کلین‌شیت لیگ ایران رسید.

حبیب، ناگهان برای بیرانوند شد رقیب! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حبیب فرعباسی این فصل 20 بازی برای ذوب‌آهن انجام داده و 10 کلین‌شیت ثبت کرده تا جزو موفقترین دروازه‌بان‌های این فصل لیگ برتر ایران لقب بگیرد و البته در چند بازی هم یک تنه ناجی تیمش باشد.

فرعباسی در بازی با نساجی همه توپ‌هایی که به سمت دروازه‌اش آمد را گرفت و به خصوص در نیمه اول، یک واکنش بسیار خوب داشت و ذوب‌آهن را در بازی نگه داشت تا مهاجمان این تیم گل پیروزی را در نیمه دوم بزنند.

گلر 25 ساله فوتبال ایران که باوجود سن و سال کم، تجربه بسیار خوبی از حضور در تیمهای بزرگ نظیر تراکتور و ذوب‌آهن به دست آورده، این فصل برابر پرسپولیس هم توانست کلین‌شیت کند و توانایی خود را مقابل این تیم نشان دهد. او حالا تنها دو کلین‌شیت تا عبور از علیرضا بیرانوند فاصله دارد و امیدوار است با عبور از او، رویایی دستکش طلایی را در رقابت با پورحمیدی عملی کند.

ذوب آهن این فصل با دریافت 17 گل موفقترین تیم دفاعی در نیمه پایین جدول بوده و البته چند گل این تیم هم در غیاب فرعباسی وارد دروازه سبزپوشان اصفهانی شده است.

حبیب که در سه هفته اخیر بدون گل خورده باعث شده تا ذوب آهن با خیال راحت 7 امتیاز را کسب کند، حالا در سال جدید دو دیدار حساس با استقلال و گل‌گهر را پیش رو خواهد داشت که شاید درخشش در آنها سرنوشت او را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه‌ها