کد خبر : 1895690 | 23 اسفند 1401 ساعت 09:43 | 12K بازدید | 6 دیدگاه

نگرانی جدی بارسا در تابستان: دمبله باید تمدید کند

مدیران بارسلونا به صورت جدی به دنبال متقاعد کردن عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، برای امضای قرارداد جدید هستند.

نگرانی جدی بارسا در تابستان: دمبله باید تمدید کند

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که شرایط دمبله در بارسلونا در عرض یک سال به این شکل تغییر کند و او به چنین جایگاهی در این باشگاه برسد. 
این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته در آستانه جدایی از بارسلونا بود و مدیران این باشگاه به او هشدار داده بودند که باید هرچه سریع‌تر نوکمپ را ترک کند اما این اتفاق رخ نداد و اطمینان ژاوی به او باعث شد که به ستاره تیمش تبدیل شود. 
درخشش این مهاجم فرانسوی در ترکیب بارسلونا در یک سال اخیر و نمایش خوبی که این فصل ارائه کرده و نقش مهمی در قرار گرفتن تیمش در صدر جدول رده‌بندی لالیگا داشته باعث شده که حالا به اولویت اصلی این باشگاه برای تمدید قرارداد تبدیل شود. 

1795158

قرارداد فعلی او با بارسلونا تا تابستان 2024 ادامه دارد اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده که مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال متقاعد کردن او برای امضای قرارداد جدید و تمدید مدت زمان حضورش در نوکمپ هستند. 
گفته می‌شود که نگرانی مدیران بارسا از بند فسخ موجود در قرارداد دمبله و همچنین شایعاتی است که درباره علاقه پاری سن ژرمن به جذب او به گوش می‌رسد. آنها نمی‌خواهند این بازیکن را به راحتی در رقابت با پی اس جی از دست بدهند.

دیدگاه‌ها