کد خبر : 1895702 | 23 اسفند 1401 ساعت 11:22 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

رحيمى: محروميت يك ساله هادى ساعى لغو شد

مدير تيم هاى ملى تكواندو اعلام كرد با قوانين جديد محروميت ساعى از سوى فدراسيون جهانى رفع شده است.

رحيمى: محروميت يك ساله هادى ساعى لغو شد

به گزارش ورزش سه، اصغر رحيمى در نشست خبرى امروز فدراسيون تكواندو در خصوص محروميت يك ساله هادى ساعى از سوى فدراسيون جهانى اظهار داشت:سرپرست يا رييس فدراسيون در همه مسابقات اعتراض مى كند و اين اتفاق قبلا هم رخ داده بود. تقريبا همه تيم ها در مسابقات جهانى مكزيك اعتراض داشتند. من و اقاى ساعى در يك مبارزه بين متين رضايى و حريف تركيه اى اعتراض كرديم و فرداى آن روز گفتند ساعى يك سال محروم است.

وى افزود: هميشه در ورزشمان اكثرا در دادگاههاى بين المللى بازنده هستيم. اشتباه اولشان اين بود كه نمى توانند رييس يك فدراسيون را محروم كنند. دوم هم اينكه طبق منشور المپيك اگر قرار به محروميت كسى است بايد ابتدا صحبت هايشان را بشنوند. در ضمن گفتيم نمى شود همه اشتباه بگويند و شما درست بگوييد. چون همه اعتراض داشتند.

رحيمى همچنين عنوان كرد: كميته مسابقات خودش همه كاره شده بود و بايد شكايتمان از آن ها را پيش خودشان مى برديم. طورى وانمود شد كه ساعى از تمام فعاليت هاى داخلى و خارجى محروم شده، اما در حكم آمده كه همه فعاليت ها انجام مى شود و فقط شخص ساعى يك سال از حضور در مسابقات محروم است.

رحيمى در پايان گفت: جا افراد ديگرى هم محروم شدند و مثلا مربى كانادا هم محروم شد. ما اعتراضى كرديم كه باعث تغيير رويه شد. اين يك خدمت بزرگ از سوى هادى ساعى به تكواندوى جهان بود. در نهايت با راى گيرى مقرر شد قوانين مربوط به محروميت در محل مسابقات لغو شود. كارت آقاى ساعى براى گرندپرى صادر شده و محروميت به صورت كامل رفع شده است.

نویسنده: حسین جمشیدی

دیدگاه‌ها