کد خبر : 1895710 | 23 اسفند 1401 ساعت 11:41 | 26.4K بازدید | 24 دیدگاه

یوردی کرویف:

هرچه می‌خواهید اعتراض کنید، بارسا برنده شد!

یوردی کرویف، مدیر بارسلونا، معتقد است که اعتراض‌ها به پیروزی این تیم برابر اتلتیک بیلبائو بی‌دلیل است.

هرچه می‌خواهید اعتراض کنید، بارسا برنده شد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا این هفته در رقابت‌های لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا همچنان اختلافش را در صدر جدول با رئال مادرید حفظ کند. 
این پیروزی در حالی به دست آمد که بیلبائو موفق شد در دقایق پایانی دروازه این تیم را باز کند اما دخالت کمک داور ویدئویی باعث شد که خطای هند بازیکن این تیم چند ثانیه پیش از تبدیل شدن این توپ به گل گرفته و در نهایت این گل مردود شود. 
این تصمیم اعتراض شدید بازیکنان، کادر فنی و هواداران اتلتیک را به دنبال داشت و پس از آن هم جنجال بسیاری در شبکه‌های اجتماعی و بین داوران مختلف ایجاد کرد و بسیاری به نحوه قضاوت و حتی استفاده از کمک داور ویدئویی روی این صحنه اعتراض کردند. 

1832177

کرویف در واکنش به این اعتراض‌ها گفت: «شما می‌توانید هرچه می‌خواهید اعتراض کنید. واقعیت این است که کمک داور ویدئویی در 99 درصد موارد کار درست را انجام می‌دهد و عدالت را رعایت می‌کند. برای بیلبائو متاسف هستم اما این خطای هند بود. به آنها به خاطر فشاری که به ما آوردند تبریک می‌گوییم اما در نهایت سه امتیاز برای بارسلونا شد.»
فاش شدن پرونده پرداخت مالی باشگاه بارسلونا به انریکز نگریرا در چند سال اخیر باعث شده که هجمه بسیاری علیه این تیم در زمینه داوری به راه بیفتد و شاید این موضوع نیز در اعتراض شدید به این اتفاق بی‌تاثیر نبود. 

دیدگاه‌ها