کد خبر : 1895715 | 23 اسفند 1401 ساعت 11:56 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

تبرئه سرمربی آمریکا: خوشحالم که تمام شد!

گرگ برهالتر، سرمربی سابق تیم ملی آمریکا، می‌گوید از این که در تحقیقات درباره خشونت فیزیکی با همسرش تبرئه شده بسیار خوشحال است.

تبرئه سرمربی آمریکا: خوشحالم که تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات مستقل درباره اتهام رفتار خشونت‌آمیز برهالتر با همسرش به پایان رسیده و او از این اتهام مبرا شده است. 
این اتفاقی بود که چند دهه قبل بین این زوج رخ داده بود اما کلودیو رینا در تلاش برای استفاده برهالتر از پسرش در ترکیب اصلی تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2022 قطر این موضوع را فاش کرد و باعث شد که فدراسیون فوتبال این کشور از تمدید قرارداد او خودداری کند. 
اما حالا فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده که برهالتر که در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر روی نیمکت تیم ملی آمریکا قرار داشت، بار دیگر یکی از گزینه‌های اصلی هدایت این تیم خواهد بود. 

1771443

برهالتر با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. در بخشی از این بیانیه آمده: «من و همسرم بسیار از این که این شرایط و تحقیقات به پایان رسید خوشحال هستیم. نتیجه نهایی مشخص شد. ما بی‌صبرانه در انتظار قدم بعدی خواهیم بود.»
واشنگتن پست خبر داده که هدایت تیم ملی آمریکا تنها گزینه برهالتر نخواهد بود و او گزینه‌های دیگری را هم در اختیار دارد و آماده است تا تجربیات جدیدی را در طول دوران مربیگری‌اش به دست آورد. 

دیدگاه‌ها