کد خبر : 1895723 | 23 اسفند 1401 ساعت 12:00 | 913 بازدید | 0 دیدگاه

ابلاغ حکم روسا تا پایان سال

شکایت دلیل عدم صدور حکم رئیس گلف

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.

شکایت دلیل عدم صدور حکم رئیس گلف

به گزارش "ورزش سه" آرش فرهادیان در گفتگو با مهر در مورد تعلل وزارت ورزش برای صدور حکم روسای فدراسیون هایی که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر انتخابات شان برزگزار شده است، توضیح داد.

وی در مورد فدراسیون گلف که انتخاباتش سوم بهمن ماه برگزار شد اما هنوز حمکم حمید عزیزی برای ریاست دوباره در آن صادر نشده است، گفت: دلیل تاخیر در صدور این حکم یک پرونده شکایت است که باید به دقت بررسی و تعیین تکلیف شود سپس برای صدور حکم اقدام لازم صورت بگیرد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی تصریح کرد: یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون گلف در مورد سوابق وی (حمید عزیزی) اعتراضاتی را مطرح کرده است که در حال بررسی و پیگیری است. منتظر نتیجه این موضوع هستیم. به محض تعیین تکلیف، حکم ریاست صادر خواهد شد.

فرهادیان در مورد حکم ریاست سایر فدراسیون‌هایی که انتخابات شان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: طی مراسمی ویژه همزما حکم روسای جدید در اختیارشان قرار می‌گیرد. تمام تلاش مان این است که طی روزهای آینده و تا پیش از پایان سال این کار انجام شود.

امروز چهارشنبه در گزارشی با عنوان «ف» به انتقاد از وزارت ورزش در صدور دیرهنگام حکم روسای فدراسیون‌ها پرداخت.

دیدگاه‌ها