کد خبر : 1895729 | 23 اسفند 1401 ساعت 13:19 | 6.4K بازدید | 4 دیدگاه

گلزن ملوان و بهترین قضاوت تاریخ لیگ !

امیدوارم بعد از تعطیلات نوروز، با قدرت تمرینات را از سر بگیریم و بتوانیم یک رتبه تک رقمی که در شان نام ملوان باشد، کسب کنیم.

گلزن ملوان و بهترین قضاوت تاریخ لیگ !

به گزارش “ورزش سه”، ملوان بندرانزلی در آبادان مقابل صنعت نفت ته جدولی به تساوی یک بر یک رسید.

مهران احمدی زننده تک گل ملوان در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت:در طول هفته برنامه‌های تمرینی ما با هدف کسب هر سه امتیاز این بازی بود. چرا که آقای زارع هیچ وقت به شکست فکر نمی‌کند و حتی به دنبال تساوی هم نیست. ما برای برد به میدان رفتیم اما صنعت نفت برای بقا در لیگ می‌جنگد و فشار زیادی به ما وارد کرد و به نوعی تیم ما غافلگیر شد. خدا را شکر  توانستیم بازی را مدیریت کنیم و یک امتیاز از آبادان بگیریم.

او در مورد گلزنی‌اش ادامه داد: خدا را شکر بعد از گلزنی مقابل فولاد، در این ديدار توانستم دومین گل فصل خود را به ثمر برسانم و به تیم کمک کنم، انگار مقابل تیم‌های خوزستانی خوش شانس هستم. ما وقتی گلی دریافت می‌کنیم تمام بازیکنان در این اتفاق مقصر هستند و وقتی هم گل می‌زنیم  همه بچه‌ها در به ثمر رسیدن آن نقش دارند. مهم نیست من گل بزنم یا سجاد و یا هر بازیکن دیگری، گل برای تمام بچه‌های تیم است. من فقط زحمت بچه‌ها را به ثمر رساندم.

این بازیکن درباره داوری این دیدار، اظهار داشت: به نظر من آقای کوپال ناظمی بسیار مسلط و عالی قضاوت کردند، می‌توانم به جرات بگویم بهترین قضاوتی بود که من در دوران فوتبالی خودم دیدم.

وی در رابطه با وضعیت ملوان و هدف این تیم برای ادامه لیگ، عنوان کرد: همانطور که آقا مازیار در نشست خبری بازی قبلی گفتند، هدف ما بقا در لیگ بود و خدا را شکر نتیجه هم گرفتیم اما آن نتیجه‌ای که باب میل ما بود، حاصل نشد. امیدوارم بعد از تعطیلات نوروز، با قدرت تمرینات را از سر بگیریم و بتوانیم یک رتبه تک رقمی که در شان نام ملوان باشد، کسب کنیم.

وی در پایان افزود: از هواداران ملوان تشکر می‌کنم که در روزهای بد و خوب تیم حامی ما بودند، آنها لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم در پایان فصل، به رتبه‌ای که در شان نام ملوان و انزلی‌چی‌ها است برسیم.

دیدگاه‌ها