کد خبر : 1895730 | 23 اسفند 1401 ساعت 13:20 | 12.3K بازدید | 6 دیدگاه

حمایت قرمزها از مربی سابق آبی حیاتی است

عامل نگرانی و قوت قلب منصوریان! (عکس)

بدون شک فولاد هم یکی از تیم‌های پرتماشاگر لیگ برتر فوتبال ایران است.

عامل نگرانی و قوت قلب منصوریان! (عکس)

به گزارش ورزش سه، هر بار که تیم بزرگی پای به اهواز می‌گذارد و درهای فولاد آره‌نا باز می‌شود، سکوها مملو از هوادارانی است که حضور روی این سکوها را با یک احساس خوب به جلوه‌ای خاص در فوتبال ایران تبدیل می‌کنند؛ آن هم در شرایطی که بازیکنان فوتبال در لیگ برتر فوتبال ایران، به دلیل مدت‌ها بسته بودن درهای ورزشگاه، تشنه همهمه و سر و صدای تماشاگران هستند.

اما برای علیرضا منصوریان، موضوع تماشاچی و تماشاگر در اهواز یک چالش ویژه تلقی می‌شود. بخشی از جمعیت هواداری در اولین بازی تیم فولاد با منصوریان، علیه سرمربی مشهور این تیم جبهه گرفتند اما این جبهه در دیدار مقابل استقلال تا حد زیادی تلطیف شده بود.

1832198

با این حال نکته جالب، حضور چند هزار نفری طرفداران استقلال در قسمتی از ورزشگاه و گرفتن بخشی از فضای طرفداری ورزشگاه به سود خود بود. به هر حال اهواز از قدیم شهر آبی‌ها بوده و این‌بار هم این‌چنین بود و آنها که در صفوفی به هم پیوسته روی سکوها نشسته بودند، آنقدر پرتعداد بودند که حتی علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فولاد و بازیکن سابق استقلال نیز به سمت آنها رفت و برایشان دست زد؛ احترامی که باید همیشه به هواداران گذاشت، چرا که آنها صاحبان اصلی و گرمابخش فوتبال هستند.

1832200

در عین حال نگاه اصلی منصوریان متوجه سمت دیگر ورزشگاه بود؛ جایی که هزاران هوادار قرمزپوش با پرچم‌هایی زیبا، تیم را به جلو هل می‌دادند و بازیکنان را در زمین به رقص درمی‌آوردند.

1832201

اگرچه این مسابقه در نهایت به نفع یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ تمام شد و تیم منصوریان با شکست زمین را ترک کرد اما او امیدوار است با موفقیت در جام حذفی از این سکوها دلربایی کرده و به کارش در آرامش ادامه بدهد. طبیعتا هر کس که مورد علاقه و حمایت سکوهای هر ورزشگاهی باشد، بدون استرس و با خیال راحت شغلش را دنبال خواهد کرد تا بالاخره ایده‌هایش به نتیجه برسد. منصوریان هم می‌خواهد همین باشد.

1832202

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها