کد خبر : 1895750 | 23 اسفند 1401 ساعت 14:38 | 13.5K بازدید | 5 دیدگاه

اسطوره‌هایی برای ماندگاری انزلی

با ملوان لیگ برتر زیباتر می‌شود (عکس)

ملوان به عنوان یکی از باسابقه‌ و ریشه‌دارترین تیم‌های لیگ برتر در این فصل رفته رفته توانسته شرایط را برای بقا شکل دهد.

با ملوان لیگ برتر زیباتر می‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند فصل حضور در لیگ دسته اول که در مقطعی حتی بیم سقوط به دسته پایین‌تر نیز برای این تیم می‌رفت، با شکل‌گیری زوج دوست‌داشتنی و محبوب مازیار زارع و پژمان نوری، آنها رفته رفته هدف بزرگ خود را برای بازگشت ملوان به لیگ برتر دنبال کردند.

زارع و نوری که از اعتبار ویژه‌ای نیز به واسطه سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران برخوردار بودند، توانستند با بهره بردن از آن به سود باشگاه و تیم ملوان، اسپانسر مدنظر خود را برای رسیدن به این هدف در کنار خود ببینند و در نهایت این هدف فصل گذشته محقق شد.

نوری و زارع اما انتظار داشتند بعد از دستیابی به این هدف بزرگ مدیران استانی و شهر انزلی را بیش از گذشته کنار خود داشته باشند. در شرایطی که دو اسطوره باشگاه توانسته بودند هدف اجتماعی خود را برای خوشحالی مردم انزلی به بهترین شکل به سرانجام برسانند، این انتظار بی راهی نبود که مدیران شهر نیز همپای آنها در این مسیر، به دنبال حفظ جایگاه و شان تیم ملوان باشند. اتفاقی که آنطور که پیش‌بینی می‌شد، صورت نگرفته تا گلایه‌های مقطعی نوری و زارع را نیز در پی داشته باشد و حتی در مقطعی آنها از این مسیر دلسرد نیز شوند.

1832232

ملوان هرچند توانسته با کمک حامیان خود که از طرفداران این باشگاه ریشه‌دار هستند، در اولین فصل بعد از بازگشت به لیگ برتر شرایط نرمالی را دنبال کنند، اما مسلما برای ادامه فصل و خصوصا لیگ بعدی، نیازمند توجه بیشتری نیز خواهند بود. باید دید اینبار مدیران استان و شهر انزلی بیش از گذشته توجه خود را معطوف به این تیم خواهند کرد.

استان گیلان که روزگاری با حضور تیم‌های استقلال رشت (داماش گیلان) و سپیدرود و چوکا در سطح اول فوتبال ایران، اتفاقات ویژه‌ای را ثبت کرده بود، طی سالیان اخیر با توجه به همین موضوع کم توجهی به تیم‌های استان، در مسیر نزول و سقوط قرار گرفته است. اتفاقی که هواداران ملوان امیدوارند در بازگشت دوباره به لیگ برتر، برای این تیم تکرار نشود.

زارع و نوری به عنوان اسطوره‌های این باشگاه تا این لحظه در کنار هم توانسته‌اند از مشکلات عبور کرده و اعتبار خود را خرج باشگاه کنند. دو بازیکن محبوب اسبق که اکنون در دوران مدیریت و مربیگری نیز نشان داده‌اند که قدر اعتباری که از ملوان گرفته‌اند را می‌دانند و به دنبال جبران آن هستند. با این حال مسلما در صورت تکرار روند بی توجهی از سوی مدیران شاید آنها نیز دلسرد شده و شرایط برای ملوان سخت‌تر از گذشته نیز شود.

1832233
1832234

دیدگاه‌ها