کد خبر : 1895775 | 23 اسفند 1401 ساعت 17:03 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

این 20 جوان نماینده والیبال ایران در قهرمانی جهان

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران 20 بازیکن را به نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

این 20 جوان نماینده والیبال ایران در قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان 2023 از 16 تا 25 تیر ماه سال آینده در شهر منامه کشور بحرین پیگیری می‌شود و تیم ملی جوانان ایران به عنوان قهرمان آسیا سهمیه حضور در این رقابت‌ها را دارد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از دهم فروردین نخستین اردوی آماده‌سازی خود را در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون والیبال آغاز خواهد کرد و غلامرضا مومنی‌مقدم از 20 بازیکن برای حضور در این اردو دعوت کرده است.

این اردو به مدت 15 روز و تا 24 فروردین ادامه دارد و بازیکنان دعوتی باید عصر روز چهارشنبه نهم فروردین خود را به محمدحسین حسینی‌فرد سرپرست تیم در فدراسیون والیبال معرفی کنند.

گفتنی است پس از این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم، سه بازیکن از تیم ملی جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان می‌روند و سه بازیکن دیگر جایگزین آن‌ها در اردوی دوم خواهند شد.

ارشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، فربد حق‌شناس، امیرمحمد گلزاده، امیرمحمد خورشیدی، متین جعفری، پوریا حسین‌خانزاده، یونس جوان، مبین نصری، پوریا حسین‌پور، امیرحسین ساداتی، علی حق‌پرست، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد، مهدی بیاتی، سینا صادقی، سجاد جلوداریان، حسین حاجی کلاته و کمیل خجسته بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

محمد حسین حسینی‌فرد به عنوان سرپرست، غلامرضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، پیمان اکبری (مدیر فنی)، مهران زارع، محمد منصوری و امین شاکری (مربیان)، پوریا عزیزی (کمک مربی)، مهدی حسن‌زاده (مربی بدنساز)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، سائد جدیدالاسلام (آنالیزور) و چالاک محمد رحیمی به عنوان ماساژور، تیم ملی والیبال جوانان ایران را در این اردو همراهی می‌کنند.

دیدگاه‌ها