کد خبر : 1895784 | 23 اسفند 1401 ساعت 17:59 | 24.8K بازدید | 12 دیدگاه

اعتراف لاپورتا: شانس آوردیم دی‌یونگ را از دست ندادیم

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در گفت‌وگویی خصوصی اعلام کرد بارسا تابستان گذشته خوش‌شانس بوده که فرانکی‌ دی‌یونگ را حفظ کرده و شاهد انتقال او به منچستریونایتد نبوده است.

اعتراف لاپورتا: شانس آوردیم دی‌یونگ را از دست ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بارسلونا این روزها با هدایت ژاوی به صدرنشینی در لالیگا ادامه می‌دهد و قصد دارد با حفظ همین روند قهرمانی در لالیگا را به دست بیاورد فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی این تیم، یکی از ستون‌های اصلی موفقیت ژاوی و تیمش در این فصل بوده است.

این در حالی است که در تابستان گذشته از زمانی که اریک تن‌هاخ هلندی سکان هدایت منچستریونایتد را به دست گرفت فرانکی دی‌یونگ را به عنوان یکی از اولویت‌های خود به مدیران باشگاه معرفی کرد و از آن‌ها خواست هر طور شده شاگرد سابقش را به اولدترافورد منتقل کنند.

1832292

فرانکی دی‌یونگ در روزهای تابستان به صراحت اعلام کرد قصد جدایی از بارسا را ندارد و در نهایت با وجود پیشنهاد 75 میلیون یورویی یونایتد او در نوکمپ ماندگار شد. خوان لاپورتا حالا در یک گفت‌وگوی خصوصی اعتراف کرده که باشگاهش با خوش‌شانسی موفق شده این ستاره هلندی را حفظ کند.

روزنامه موندو دپورتیوو با انتشار صحبت‌های لاپورتا که مدعی شده از یکی از منابع خود به دست آورده می‌گوید لاپورتا در گفت‌وگویی خصوصی گفته است: "تابستان واقعا شانس آوردیم که دی‌یونگ را نفروختیم. اگر او از باشگاه می‌رفت اشتباه بزرگی بود. فرانکی حالا خیلی بهتر از قبل می‌داند که مربی از او چه می‌خواهد و چه انتظاری دارد و سرمربی ما هم قدر او را می‌داند و برایش ارزش بالایی قائل است."

موندو دپورتیوو می‌گوید فرانکی دی‌یونگ در اواخر تابستان در نهایت به دلیل اختلاف با باشگاه بارسا بر سر دستمزدهای پرداخت‌نشده‌اش تصمیم به جدا نشدن گرفت تا طلب‌هایش را کامل وصول کند. این روزنامه مدعی است دی‌یونگ حدود 20 میلیون یورو از بارسا طلبکار بوده اما باشگاه کاتالان اصرار داشته که او با کاهش دستمزدهایش موافقت کرده تا تنها 8 میلیون یورو از آن‌ها را دریافت کند.

1832293

دیدگاه‌ها