کد خبر : 1895819 | 24 اسفند 1401 ساعت 00:05 | 60.9K بازدید | 14 دیدگاه

حادثه مرگبار برای خانواده سرمربی قهرمان آسیا

پسر رامون دیاز، سرمربی الهلال، دچار یک سانحه رانندگی شد که در آن، همسر وی جان خود را از دست داد.

حادثه مرگبار برای خانواده سرمربی قهرمان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که الهلال موفق شد سه‌شنبه شب در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه سه بر یک از سد الفتح عبور کند، اما خبر ناگوار و بسیار بدی درباره خانواده رامون دیاز، سرمربی آبی‌های ریاض، کام هواداران این تیم را تلخ کرد.

طبق اعلام وب سایت شبکه معروف و آرژانتینی tycsports، مایکل، دیاز پسر رامون، دچار یک حادثه رانندگی شد که در این سانحه، همسر او فوت کرد. ضمن اینکه مایکل به همراه پسرش در بیمارستان بستری است.

مایکل دیاز، یکی از پسران رامون دیاز، به همراه همسر و پسرش در میان باران سیل‌آسا در حال سفر بود که با خودروی دیگری تصادف کرد. بر اساس اطلاعات اولیه، هم همسر این بازیکن سابق و هم راننده خودروی دیگر در دم جان باختند.

1832359
1832360

مایکل به همراه پسرش، مایلو، در بیمارستان جولیو دی ودیا بستری است. به گفته منابع این بیمارستان، پسر سرمربی الهلال دچار شکستگی پا شده در حالی‌که نوه رامون دیاز شرایط بهتری دارد.

در زمان حادثه، رامون دیاز و پسر دیگرش، امیلیانو، که به عنوان دستیار با پدرش در عربستان کار می‌کند، درگیر برگزاری مسابقه الهلال و الفتح بودند.

دیاز توانست چندی پیش با غلبه بر الدحیل، آن هم با نتیجه هفت بر صفر، الهلال را برای دومین سال پیاپی به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند. رامون دیاز و پسرش، امیلیانو، بلافاصله پس از اطلاع از مرگ عروسش و بستری شدن پسر و نوه‌اش در بیمارستان، ورزشگاه شاهزاده فیصل بن فهد را ترک کردند و نشست خبری این سرمربی برگزار نشد.

1832361
رامون دیاز و پسرش، امیلیانو، بلافاصله پس از اطلاع از مرگ عروسش و بستری شدن پسر و نوه‌اش در بیمارستان، ورزشگاه شاهزاده فیصل بن فهد را ترک کردند و نشست خبری این سرمربی برگزار نشد.

دیدگاه‌ها