کد خبر : 1895833 | 24 اسفند 1401 ساعت 08:20 | 4.2K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی تیم ملی رفتنی شد؟

احتمال پایان ماموریت وویوویچ در ایران

از گوشه و کنار شنیده می‌شود که همکاری فدراسیون هندبال با وویوویچ، سرمربی تیم ملی به پایان رسیده است.

احتمال پایان ماموریت وویوویچ در ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با هدایت وویوویچ توانست یک پیروزی کسب کرده و تاریخ ساز شود! اینکه هندبال ایران توانست برای نخستین بار به جمع 24 تیم برتر دنیا راه پیدا کند عنوان بسیار ارزشمندی است که نباید به راحتی چشم روی آن بست، اما واقعیت ماجرا این است که شاگردان وویوویچ تنها با یک پیروزی آن هم با اختلاف یک گل توانستند دست به این تاریخ‌سازی بزنند.

تیم ملی هندبال ایران در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با تیم‌های ملی شیلی، مونته‌نگرو و اسپانیا همگروه بود که حاصل تلاش ملی‌پوشان یک پیروزی مقابل شیلی و دو شکست مقابل مونته‌نگرو و اسپانیا بود. با این نتیجه شاگردان وسلین وویوویچ توانستند برای نخستین بار از گروه خود صعود کرده و در کنار تیم‌های برتر این پیکارها قرار بگیرند.

در این بین یک موضوع مهم وجود داشت و آن هم اینکه حضور وویوویچ، سرمربی سرشناس تیم ملی کشورمان که فدراسیون هندبال هیچگاه نتوانست او را به عنوان برندی برای خود (همچون ولاسکو در والیبال یا چیریچ در واترپلو) تبدیل کند تاثیرات مثبتی در هندبال ایران داشت، اما حالا از گوشه و کنار شنیده می شود که این سرمربی سرشناس و مطرح به پایان خط خود در تیم ملی ایران رسیده است و همکاری اش با فدراسیون ایران تدوام نخواهد داشت.

1790928

حالا سوال اینجاست که اگر وویوویچ با فدراسیون ایران قطع همکاری کند، آیا واقعاً حضور کوتاه مدت این مربی دردی از رشته جذاب هندبال دوا کرد؟ آیا مسئولان فدراسیون در تلاش کردند تا به هر قیمتی این گوهر گرانبها را در تیم ملی حفظ کنند یا خیر؟ تیم ملی در سال های اخیر از تغییر متعدد مربی ضربات زیادی خورده و اهالی این رشته امیدوار هستند که وویوویچِ بزرگ در ایران بماند و به کارش ادامه دهد. حالا باید دید علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال که اخیراً ریاستش به مدت 4 سال دیگر تمدید شده توانایی حفظ این مربی را دارد یا بازهم با بهانه های غیرمنطقی شاهد قطع همکاری با یک مربی مطرح جهان خواهیم بود؟

دیدگاه‌ها