کد خبر : 1895875 | 24 اسفند 1401 ساعت 12:32 | 18.5K بازدید | 3 دیدگاه

طعنه مهاجم اسپانیول: هزینه‌های پیکه بالاست!

خوسلو ماتو، مهاجم اسپانیول، پاسخ ادعای پیکه در این باره که ثروتش از کل این باشگاه بیشتر است را داد.

طعنه مهاجم اسپانیول: هزینه‌های پیکه بالاست!

به گزارش "ورزش سه"، ماتو در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان لالیگاست و در حال حاضر با 12 گل زده در جایگاه دوم بهترین گلزنان این رقابت‌ها در فاصله سه گل تا روبرت لواندوفسکی قرار دارد. 
بسیاری انتظار دارند که نام این بازیکن را به زودی در فهرست اعلام شده تیم ملی اسپانیا برای دو دیدار برابر نروژ و اسکاتلند که قرار است در تاریخ 25 و 28 مارس برگزار شود ببینند. 
او شب گذشته در برنامه مووی استار حاضر شده بود و داوید برونکانو، مجری این برنامه، از او پرسید که ثروتش در حال حاضر چقدر است. ماتو پاسخ داد: «از تو بیشتر پول دارم و از باجناقم کمتر!» 
در واقع ماتو به دنی کارواخال اشاره می‌کرد که با خواهر همسر او ازدواج کرده تا هر دو داماد خانواده کانیزارس فوتبالیست باشند. 

1796027

اما نکته جالب اینجا بود که برونکانو به اظهارات پیکه در این باره اشاره کرد که ثروتش از کل سرمایه باشگاه اسپانیول بیشتر است. ماتو در نهایت آرامش طعنه سنگینی به حواشی اخیر زندگی این ستاره سابق بارسا زد و گفت: «طبیعی است، خصوصا با توجه به تمام هزینه‌هایی که او دارد...»
او در ادامه با تمجید از عملکرد پیکه در زمین بازی اظهار داشت: «ما با هم کنار می‌آمدیم. من مهاجمی هستم که درگیری را دوست دارد و او هم مدافع وسط بود. پیکه بازیکنی بسیار باکیفیت و یکی از بهترین مدافعان دنیا بود.»

دیدگاه‌ها