کد خبر : 1895898 | 24 اسفند 1401 ساعت 14:28 | 244.2K بازدید | 22 دیدگاه

او خودش را به زمین می‌اندازد و من هم شایستگی ندارم

جنجال کونسیسائو: من و طارمی مشکل‌ساز هستیم!

سرمربی پورتو در نشست خبری بعد از بازی با اینتر، به دلیل اینکه در پرتغال ارزش کار او و تیمش را درک نمی کنند، به خشم آمد.

جنجال کونسیسائو: من و طارمی مشکل‌ساز هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، پورتو امیدوار بود تا در میان حمایت حداکثری هواداران خودی، شکست یک بر صفر برابر اینتر را جبران کرده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. اتفاقی که رخ نداد و علی رغم شایستگی های این تیم و از دست رفتن چندین فرصت گلزنی که یکی از آنها توسط مهدی طارمی به تیرک دروازه برخورد کرد، اژدهایان از دور مسابقات کنار رفتند. 

سرجیو کونسیسائو که از زمان نشستن روی نیمکت پورتو عناوین متعددی را به دست آورده و 9 عنوان قهرمانی در رقابت های مختلف را به ویترین افتخارات آبی و سفیدها اضافه کرده است، شب گذشته و در نشست خبری پس از دیدار برابر اینتر، به انتقاد از وضعیت موجود درخصوص نگاه ها به عملکرد خود و تیمش پرداخت. 

1832500

این سرمربی جوان و آینده دار با شکستن سکوتش، برخی افراد را محکوم کرد که به نظر او، بی وقفه از بازیکنان و مربی پورتو انتقاد می‌کنند و هرگز به کاری که او در این مدت برای تیمش انجام، هیچ امتیازی نمی‌دهند و برای جام‌های متعددی که او کسب کرده، ارزشی قائل نمی‌شوند. او مدعی شد اسکواد پورتو را با بازیکنانی تشکیل داده که در تیم‌های متوسط پرتغال بازی کرده اند یا از تیم دوم پورتو به تیم اصلی راه یافته اند. 

در این نشست خبری و پس از اینکه کونسیسائو درباره بازی با اینتر و شایستگی‌های تیمش صحبت کرده، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازیابی روحی بازیکنان پس از این شکست تیم چقدر مهم است، سکوتش را شکست و گفت: ما دو عنوان برای بحث داریم. بازیابی چه چیزی؟ شما در یک مسابقه به این شکل پیروزی را از دست می‌دهید و به تساوی دست پیدا می‌کنید که می‌بینید بازیکنان ناامید و غمگین هستند. اگر بازیکنی اشک بریزد، خوب است. این نشان می‌دهد که با جان و دل برای تیم بازی می‌کند. آنها باید با افتخار به کارهایی که در هر دو بازی انجام دادند نگاه کنند. 

1832501

سرمربی پورتو ادامه داد: تیم ما اغلب در میان سکوت من درخصوص سر و صداهایی که در فوتبال وجود دارد، کارش را انجام می‌دهد. تاکنون هرکاری که در اینجا و برای پورتو انجام داده ایم، با بازیکنانی بوده که 30 درصد آنها را از تیم B پورتو در اینجا جمع کرده ایم و 40 درصد بازیکنان را نیز از تیم‌های متوسطی مانند پاسوس ده فریرا، سانتاکلارا، فامالیسائو، ریو آوه و... بوده است. بعد می‌گویند که شایستگی ما صفر بوده است. آنها مداوم از اوتاویو صحبت می‌کنند یا می‌گویند طارمی خودش را روی زمین می‌اندازد یا سرجیو کونسیسائو یک هولیگان است. انگار که من، اوتاویو و طارمی دردسرساز هستیم! 

1832498

کونسیسائو در پایان گفت: پنج سال و نیمی که من اینجا در پورتو پشت سر گذاشتم، بسیار سخت بوده است. سالهاست که باید قانون فیرپلی مالی را رعایت کنیم، بدون اینکه بتوانم هیچ بازیکنی را انتخاب کنم و به تیم اضافه کنم، باید برای متعادل شدن حساب‌ها بازیکنانم را بفروشم. در فوتبال پرتغال همه باید به شایستگی پورتو در پنج سال گذشته و قهرمانی‌هایی که کسب کرده پی ببرند. این سخت است. واقعا کار سختی است و خیلی‌ها از این موضوع بی اطلاع بوده اند. مرا به خاطر طغیانم در نشست خبری ببخشید!

دیدگاه‌ها