کد خبر : 1895905 | 24 اسفند 1401 ساعت 15:12 | 2.5K بازدید | 6 دیدگاه

از بدشانسی‌مان است که الان تک رقمی نیستیم

شهدادنژاد: مس کرمان به خودباوری رسیده است

کاپیتان مس کرمان مدعی است روند این تیم طی هفته‌های اخیر به شکلی بوده که شایستگی رتبه تک رقمی را هم داشته‌اند.

شهدادنژاد: مس کرمان به خودباوری رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان طی دو هفته اخیر نمایش موفقی از خود به جا گذاشته و در شرایطی برابر فولاد و هوادار تهران به تساوی رضایت داد که موقعیت‌های زیادی را هدر داد و این فرصت‌سوزی‌‎ها مانع از کسب امتیاز کامل این تیم شد.

آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان مس کرمان که در جدال با هوادار در چند مرحله موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شده بود، درباره این بازی گفت: فقط می‌توانم بگویم حیف شد که از کسب برد دور شدیم. یکی از بهترین نمایش‌های تیم ما در این فصل بود و همین مسئله عاملی شد تا حریف کاملا عصبی شود. موقعیت‌های زیادی داشتیم و اگر تبدیل به گل می‌شد شرایط کاملا متفاوت پیش می‌رفت.

وی درباره دبل سیوی که در ابتدای نیمه دوم داشت تا مانع از باز شدن دروازه تیمش شود گفت: ما یک تیم هستیم و عملکرد تیمی ما در نهایت منجر به کسب نتیجه می‌شود. خوشحال می‌شدم آن سیو در نهایت باعث پیروزی ما می‌شد اما متاسفانه در نهایت دروازه ما باز شد و با تساوی کار را پایان دادیم. خوشبختانه اما تیم شرایط خوبی را دنبال می‌کند و به خودباوری لازم رسیده است. در بازی با فولاد هم به همین شکل بودیم و موقعیت‌های زیادی شکل دادیم و آن‌ها روی تک موقعیت خود به گل رسیدند. تیم اولین فصل حضورش در لیگ دسته برتر را تجربه می‌کند و جایگاه آن نیز باعث شده تا کمی استرس داشته باشد. وگرنه از نظر شکل فوتبالی و عملکرد بازیکنان، واقعا شایسته حضور در جایگاه بالاتر هم هستیم.

1829172

کاپیتان مس کرمان با تمجید از عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش گفت: جا دارد از آقای عمار پاکزاد به عنوان مربی گلرهای تیم ما تشکر کنم. فصل خوبی را دنبال می‌کنیم و قطعا شرایط در ادامه بهتر نیز خواهد شد. همان‌طور که گفتم نیازمند کمی خودباوری بیشتر هستیم که مقابل رقبا به نتیجه بهتری نیز دست پیدا کنیم. بازیکنان واقعا از نظر کیفی شرایط خوبی دارند و قطعا در بازی‌های باقی مانده شرایط به سود ما خواهد بود.

شهدادنژاد درباره نگرانی این تیم بابت سقوط گفت: به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم این موضوع است. نه به خاطر فاصله امتیازی که با رقبای قعرنشین داریم بلکه به فوتبال و عملکرد فنی خودمان ایمان داریم. تیمی یک‌دست و متحد در زمین هستیم که به دنبال نتیجه مقابل هر حریفی خواهیم بود. باید از بازی‌های باقی مانده به بهترین شکل امتیاز بگیریم و با شخصیت و رتبه مناسب آماده فصل آتی شویم. سال‌ها در کرمان و تیم مس حضور دارم و به قابلیت‌های این باشگاه کاملا اشراف دارم، مطمئن هستم قادر خواهیم بود شرایط بهتری را دنبال کنیم و در این مسیر همگی باید کنار هم قرار گیریم.

گلر مس در پایان درباره بازی با آلومینیوم گفت: فرصت تا آن بازی زیاد است. با این حال با توجه به شرایطی که در جدول داریم باید کاملا حرفه‌ای عمل کنیم. امیدوارم تعطیلات در روند تیم تاثیر نگذارد. شرایط خوبی در بازی‌های اخیر داشتیم و اگر بدشانسی نبود الان بالاتر از دیگر تیم‌های نزدیک به امتیاز ما قرار داشتیم. برای این بازی خانگی اما باید به بهترین شکل آماده شویم و بتوانیم به نتیجه‌ای که هدف‌مان است برسیم.

دیدگاه‌ها