کد خبر : 1895924 | 24 اسفند 1401 ساعت 17:20 | 36.8K بازدید | 35 دیدگاه

توصیه کریستین ویری به ستاره گرجی ناپولی:

کواراتسخلیا، به یونایتد برو و یاد جرج بست را زنده کن!

کریستین ویری، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، خویچا کواراتسخلیا، ستاره این روزهای ناپولی، را تشویق کرد به منچستریونایتد ملحق شود و گفت او در این صورت به جرج بست دوم تبدیل خواهد شد.

کواراتسخلیا، به یونایتد برو و یاد جرج بست را زنده کن!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری فوتبال اروپا کمتر فوتبالیستی به اندازه خویچا کواراتسخلیا توانسته هواداران فوتبال را شیفته تکنیک و هوش فوتبالی خود کند.

این وینگر گرجستانی تابستان گذشته با قراردادی 12 میلیون یورویی از باشگاه دینامو باتومی در کشورش به ایتالیا رفت تا پیراهن آبی ناپولی را به تن کند. او در این تیم آنچنان فوق‌العاده ظاهر شده که یکی از ستون‌های مهم تیم هیجان‌انگیز لوچیانو اسپالتی به حساب می‌آید؛ تیمی که از همین حالا می‌شود آن را قهرمان این فصل سری آ دانست.

1832526

تا کنون از باشگاه‌های زیادی به عنوان مقاصد احتمالی این وینگر گرجی اسم برده شده که از جمله می‌توان به رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی اشاره کرد. اما کریستین ویری، مهاجم سابق فوتبال ایتالیا، به کواراتسخلیا پیشنهاد کرد برای انتقال به منچستریونایتد تلاش کند چرا که ویری معتقد است او در اولدترافورد می‌تواند پتانسیل فوتبالی خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد و به اسطوره‌ای در حد جرج بست تبدیل شود.

ویری، ستاره سابق اینتر و یوونتوس، در یک مصاحبه گفت: "در اینکه کواراتسخلیا از فوق‌العاده هم فوق‌العاده‌تر است هیچکس شک ندارد. فقط کافی است به گلی که چند روز پیش به آتالانتا زد نگاه کنید. گل او دیوانه‌وار بود. اگر کواراتسخلیا به منچستریونایتد برود شاهد بازگشت روزهای جرج بست خواهیم بود. به نظر من فوتبال کواراتسخلیا درست مثل جرج بست است. آن‌قدر از او خوشم می‌آید که بی‌صبرانه منتظر بازی امشب ناپولی هستم."

1832527

دیدگاه‌ها