کد خبر : 1895953 | 24 اسفند 1401 ساعت 20:40 | 31K بازدید | 12 دیدگاه

اینتر پشیمان شد: لوکاکو را به چلسی پس می‌دهیم

مدیر باشگاه اینتر تایید کرد که نراتزوری در پایان فصل جاری قرارداد قرضی روملو لوکاکو را دائمی نخواهد کرد و این مهاجم بلژیکی به چلسی برخواهد گشت.

اینتر پشیمان شد: لوکاکو را به چلسی پس می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، موضع قطعی این باشگاه را درباره آینده روملو لوکاکو اعلام کرد و گفت باشگاه ایتالیایی قصد ندارد قرارداد قرضی این مهاجم بلژیکی را دائمی کند.

این صحبت‌های ماروتا در شبی مطرح شد که اینتر به یک موفقیت بزرگ دست یافت و برای اولین بار از سال 2011 به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. در دیدار دیشب مقابل پورتو روملو لوکاکو نقشی حاشیه‌ای به عنوان بازیکن ذخیره داشت و این در حالی بود که دو سال پیش اگر از هر هوادار اینتر سوال می‌شد، معتقد بود مهاجم بلژیکی در چنین مسابقه‌ای می‌تواند برگ برنده تیمش باشد.

1832580

بعد از تساوی 0-0 اینتر مقابل پورتو، جوزپه ماروتا، در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره آینده لوکاکو صحبت‌های صریحی مطرح کرد و گفت باشگاهش تصمیم خود را گرفته و او را به چلسی برخواهد گرداند.

ماروتا که مقابل دوربین اسکای ایتالیا قرار گرفته بود گفت: "قرارداد قرضی لوکاکو به مدت یک فصل است. پس در روز 30 ژوئن فارغ از اینکه او از این به بعد چقدر خوب بازی کند یا بد، روملو به چلسی برخواهد گشت".

مدیر اینتر در ادامه صحبت‌هایش به نقش جام جهانی قطر در افت فوتبالیست‌ها اشاره کرد و گفت: "این فصل فصلی بی‌سابقه بود. به خاطر برگزاری جام جهانی در میانه فصل. بازیکنانی که در جام جهانی بازی کردند، تجربه سختی داشتند. این درباره لوکاکو صدق می‌کند. بروزوویچ هم آن بروزوویچی که می‌شناختیم نیست. لوکاکو نتوانسته به آمادگی بدنی لازم برای خوب فوتبال بازی کردن برگردد. او الان در اوج نیست و ما چنین بازیکنی را برای سال‌های آینده نمی‌خواهیم".

1832581

دیدگاه‌ها