کد خبر : 1896016 | 25 اسفند 1401 ساعت 03:31 | 17.6K بازدید | 3 دیدگاه

هواداران تیم کلوپ را در برنابئو تنها نگذاشتند (عکس)

هواداران لیورپول بعد از حذف تحقیرآمیز تیمشان از چمپیونزلیگ برای شاگردان کلوپ دست زدند.

هواداران تیم کلوپ را در برنابئو تنها نگذاشتند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در گوشه‌ای از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هواداران لیورپول حضور داشتند که برای تماشای یک کامبک احتمالی راهی پایتخت اسپانیا شده بودند؛ آنها با وجود شکست 5-2 در دیدار رفت، مثل یورگن کلوپ به آن یک‌درصد شانسی که داشتند دل خوش کرده بودند تا انتقام فینال سال قبل و بازی رفت امسال را یکجا بگیرند.

شاگردان یورگن کلوپ اما اسیر بازی قدرتمندانه حریف شدند و در طول بازی هیچ نشانی از یک تیم که قصد کامبک دارد، نداشتند. البته بهتر است بگوییم رئال این اجازه را به آنها نداد تا اندک هواداران سرخ‌پوش حاضر در ورزشگاه با ناامیدی راهی خانه‌هایشان شوند. ناامیدی آنها زمانی بیشتر شد که کریم بنزما در دقیقه 78 دروازه آلیسون بکر را باز کرد تا هر دو بازی با باخت تیم‍‍شان تمام شود.

1832733
1832734
1832735

داور بازی در حالی سوت پایان را به صدا درآورد که رئال با برتری یک گل امشب توانست طی دو دیدار رفت و برگشت شکست سنگین 6-2 را به لیورپول تحمیل کند و به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. در این لحظه بود که هواداران میهمان با تشویق‌های بی‌امان خود ستاره‌های محبوبشان را غافلگیر کردند.

بازیکنان لیورپول که با چهره‌های گرفته و مایوس در حال سپری کردن لحظات تلخ حذف بودند با شنیدن صدایی آشنا از گوشه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دلگرم شدند. این صدا در میان هیاهوی شادی رئالی‌ها بابت صعود خیلی به گوش نمی‌رسید اما برای رقم زدن سکانسی به‌یادماندنی و قابل‌احترام کافی بود.

دیدگاه‌ها