کد خبر : 1896032 | 25 اسفند 1401 ساعت 08:30 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی انتخابی جام تختی

40 نفر در قروه سهمیه جام تختی می‌گیرند

مرحله دوم چرخه داخلی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 2023 درحالی در قروه در حال برگزاری است که 40 کشتی‌گیر از این مرحله مجوز حضور در مرحله بعدی چرخه را به دست خواهند آورد.

40 نفر در قروه سهمیه جام تختی می‌گیرند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بعد از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری طی روزهای پایانی دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران، در هر وزن نفرات اول تا پنجم سهمیه حضور در مسابقات جام تختی که سومین مرحله از چرخه داخلی انتخابی تیم ملی در سال 2023 محسوب می‌شود را به دست آوردند.

نفرات اول، دوم، دو کشتی‌گیر سوم مشترک و دو کشتی‌گیر پنجم مشترک از مسابقات کشوری سهمیه گرفتند که مجموعاً در اوزان دهگانه 60 نفر مجوز حضور در جام تختی را به دست آوردند.

در حالیکه در رشته فرنگی دومین مرحله از چرخه، مسابقات زیر23 سال بود، در آزاد انتخابی جام تختی از روز گذشته در استان کردستان آغاز شده و امشب با معرفی نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان خواهد رسید.

از این رقابت‌ها نیز چهار نفر در هر وزن متشکل از نفرات اول، دوم و سوم مشترک سهمیه می‌گیرند که به این ترتیب 40 نفر دیگر نیز مجوز حضور در جام تختی را به دست خواهند آورد.

عنوان‌داران مسابقات جهانی 2022 بلگراد به استثنای دو طلایی ایران، رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور نیز از جام تختی وارد چرخه انتخابی تیم ملی خواهند شد.

این رقابت‌ها قرار است اوایل خرداد ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شود.

نفرات برتر مسابقات قهرمان کشوری علاوه بر کسب مجوز جام تختی، تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را نیز تشکیل خواهند داد.

دیدگاه‌ها