کد خبر : 1896035 | 25 اسفند 1401 ساعت 09:37 | 904 بازدید | 0 دیدگاه

عدم اعزام تنیسورهای نوجوان به دلیل مشکلات مالی

سقوط به پیش‌مقدماتی جهانی به دلیل عدم تحقق وعده مسوولان در انتظار تنیس ایران است.

عدم اعزام تنیسورهای نوجوان به دلیل مشکلات مالی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ابراز گلایه روسای چند فدراسیون در تحقق وعده مسولان در  اعزام تیم‌های ملی و مشکلات مالی به وجود آمده، این بار زنگ خطر در فدراسیون تنیس به صدا در آمد و تیم‌های دختران و پسران این فدراسیون از اعزام به مسابقات مقدماتی جهانی باز ماندند.

فدراسیون تنیس طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود تیم دختران خود را روز جمعه و تیم پسران را پنجم فروردین ماه به کوچینگ مالزی اعزام کند تا در مرحله مقدماتی جهانی منطقه آسیا و اقیانوسیه به مصاف رقبای خود بروند اما به دلیل عدم حمایت‌های لازم از سوی مسوولان ورزش و عدم تحقق وعده‌های قبلی این سفر در آستانه اعزام لغو شد.

این مسایل در شرایطی رخ داد که فدراسیون تنیس در این روزها میزبان مسابقات تور جهانی در ایران است و بعد از وقفه ای 8 ساله موفق شد بیش از 100 تنیسور خارجی را به ایران آورده تا با قهرمانان کشورمان رقابت کنند اما به دلیل عدم تحقق وعده های مالی داده شده از سوس مسوولان وزارت ورزش و جوانان این فدراسیون نیز به جمع فدراسیون هایی پیوست که در روزهای گذشته بابت مشکلات مالی دچار مشکل در اعزام شده و این مساله را در مصاحبه های خود نیز  ابراز کرده اند که از آن جمله می توان به فدراسیون های تیراندازی، قایقرانی، تکواندو و ... اشاره کرد.

گفتنی است عدم حضور تنیسورهای نوجوان ایرانی در رویدادهای پیش رو باعث می شود این تیم به مسابقات پیش‌مقدماتی جهانی سقوط کند.

دیدگاه‌ها