کد خبر : 1896045 | 25 اسفند 1401 ساعت 10:59 | 22.8K بازدید | 21 دیدگاه

کورتوا:

داوری که برای سیتی پنالتی گرفت، پنالتی رئال را ندید!

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، از عملکرد الخاندرو هرناندز هرناندز و پنالتی اعلام شده از سوی او به سود منچسترسیتی انتقاد کرد.

داوری که برای سیتی پنالتی گرفت، پنالتی رئال را ندید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با تک گل کریم بنزما از سد لیورپول عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. 
با این حال، این پیروزی باعث نشد  که ناراحتی کورتوا از پنالتی اعلام شده به سود منچسترسیتی در دیدار سه شنبه شب این تیم برابر لایپزیش از بین برود و او در گفتگو با خبرنگاران از عملکرد این داور انتقاد کرد. 
هرناندز هرناندز در جریان بازی سیتی و لایپزیش به عنوان کمک داور ویدئویی حضور داشت و به داور وسط تذکر داد که باید ضربه پنالتی به سود تیم پپ گواردیولا به خاطر برخورد توپ با دست بازیکن حریف اعلام کند و این ضربه در نهایت به گل اول ارلنیگ هالند تبدیل شد. 

1805701

کورتوا پس از پایان بازی برابر لیورپول در این باره به خبرنگاران گفت: «تصمیم روز گذشته کمک داور ویدئویی برای اعلام پنالتی به سود سیتی در حالی بود که توپ فقط روی دست بازیکن لایپزیش کشیده شد و همان داوری این پنالتی را تشخیص داد که دو سال قبل وقتی توپ با دست باز بازیکن اتلتیکو مادرید برخورد کرده بود برای رئال پنالتی نگرفت.»
این دروازه‌بان بلژیکی به دیدار دو تیم در سال 2021 اشاره دارد که در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید. در آن دیدار هم کمک داور ویدئویی از هرناندز هرناندز خواست که به تماشای این صحنه برود اما او با وجود بررسی دوباره از نمایشگر کنار زمین، همچنان پنالتی‌ای به سود رئال اعلام نکرد. 
کورتوا در ادامه اضافه کرد: «من نمی‌گویم که کار او اشتباه است اما هیچ توضیحی وجود ندارد که چرا او دیروز از داور خواست صحنه را ببیند و آن پنالتی دو سال قبل را اعلام نکرد. امیدوارم که همه واقعا صادق باشند.»

دیدگاه‌ها