کد خبر : 1896053 | 25 اسفند 1401 ساعت 11:44 | 42K بازدید | 12 دیدگاه

هراس هواداران از کلوپ: چه خنده جنون آمیزی! (عکس)

خنده عجیب یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در دقایق پایانی بازی شب گذشته برابر رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

هراس هواداران از کلوپ: چه خنده جنون آمیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید بود و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها امیدوار بودند که بتوانند شکست سنگین 2-5 در دیدار رفت را در این بازی جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد تا آنها از صعود به دور بعد باز بمانند و این رئال باشد که راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شود. 
زمانی که بازی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم دنبال می‌شد، توپ در محوطه جریمه به دست سیمیکاس برخورد کرد و صحنه مشکوک به پنالتی پیش آمد. همین باعث شد که کمک داور ویدئویی وارد عمل شود و زمان زیادی برای بررسی این صحنه هدر برود، همین اتفاق باعث شد که خنده جنون آمیزی در کنار زمین روی لب‌های کلوپ نقش ببندد. 

1832802

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویری از خنده‌های این مربی آلمانی، آن را عجیب و حتی چندش آور توصیف کردند و بسیاری هم از واژه «جنون آمیز» برای تصویر منتشر شده از این صحنه استفاده کردند. تعدادی هم مدعی شدند که دیدن این صحنه باعث شده که بترسند. 
در نهایت بازی با همان یک گل به سود رئال به پایان رسید و کلوپ پس از به صدا در آمدن سوت پایان برخورد گرمی با کارلو آنچلوتی و دیگر بازیکنان رئال داشت و کریم بنزما و لوکا مودریچ را در آغوش کشید. 

دیدگاه‌ها