کد خبر : 1896073 | 25 اسفند 1401 ساعت 13:46 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

سوپراستار والیبال دنیا کابوس تیم پرستاره ایتالیایی

دیشب علاوه بر فوتبال در والیبال هم شب خاصی برای اروپا بود.

سوپراستار والیبال دنیا کابوس تیم پرستاره ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم لوبه ایتالیا با جبران بازی رفت سه بر یک از سد هالک بانک ترکیه گذشت تا کار را به ست طلایی بکشاند اما در در این ست پانزده امتیازی مغلوب درخشش نمیر عبدالعزیز و جاشکه شد تا هالک بانک ترکیه راهی نیمه‌نهایی شود.

در دیگر بازی‌های این مرحله پروجا ایتالیا و یاستربسکی لهستان با غلبه بر برلین ریسایکلینگ و فریدریش هافن آلمان راهی نیمه‌نهایی شدند. دیگر بازی یک چهارم نهایی امشب بین زاکسا لهستان و ترنتینو ایتالیا برگزار می‌شود.

در کاپ اروپا نیز در دور برگشت تیم مودنا ایتالیا با درخشش آدیس لاگومژیا ترک سه بر دو از سد اسکرابلچاتوف لهستان گذشت تا راهی فینال کاپ اروپا شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم پیاچنزا ایتالیا با تمامی ستارگانش نظیر لئال، سیمون و لوکارلی با جبران شکست بازی رفت برابر روسلاره بلژیک کار را به ست طلایی کشاند که در این ست مغلوب شد تا روئسلاره بلژیک با شگفتی‌آفرینی راهی فینال کاپ اروپا شود.

همچنین در فینال برگشت چلنج کاپ اروپا تیم المپیاکوس یونان در حالی که تماشاگرانش تمام بلیت‌های این بازی را خریداری کرده بودند با داشتن ستارگانی همچون دراگان تراویسا، تونچک استرن و آلن پاژنک با مربیگری آلبرتو جولیانی سه بر صفر از سد حریف خود گذشت و قهرمان چلنج کاپ اروپا شد.

دیدگاه‌ها