کد خبر : 1896095 | 25 اسفند 1401 ساعت 17:30 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

خیبر خرم‌آباد ۳ - خلیج فارس ماهشهر ۱

لیگ یک/ خیبر در بازی پرماجرا مدعی ماند

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ یک، خیبر موفق شد در یک بازی پرماجرا با سه گل از سد خلیج فارس ماهشهر بگذرد.

لیگ یک/ خیبر در بازی پرماجرا مدعی ماند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ یک، خیبر خرم آباد میزبان خلیج فارس ماهشهر بود. رقابت خلیج فارس برای ماندن در لیگ آزادگان و از آن طرف تلاش شاگردان فراز کمالوند برای صعود به لیگ برتر حساسیت‌های این مسابقه را بیش از پیش کرده بود.

در نیمه اول این شاگردان داریوش هرمزی در خلیج فارس بودند که از حریف‌ سرسخت خود پیش افتادند‌. رحیم زهیوی با یک ضربه ایستگاهی زیبا در دقیقه ۳۰ دروازه کوروش ملکی را باز کرد تا این تیم گام در مسیر خلق شگفتی در این بازی بگذارد اما عزم خیبر پس از این گل جزم شد و آنها برای کسب پیروزی به خودشان آمدند.

خیبر که نمی‌خواست بازنده به رختکن برود در دقیقه ۱+۴۵ توسط حسین شهابی گل تساوی را به ثمر رساند. بازی در این نیمه بیشتر دست خیبر بود.

در نیمه دوم تلاش خیبری‌ها برای زدن گل برتری بیش از پیش شد. البته در این نیمه حواشی بازی بیشتر شد و تنش و درگیری‌ها در زمین به روی نیمکت و حتی سکوها نیز کشیده شد و بازی پرالتهاب دنبال شد. خیبر قبل از دقیقه ۷۰ صاحب یک ضربه پنالتی پرماجرا شد که این تصمیم منجر به درگیری روی نیمکت‌ها و زمین شد و برای چند دقیقه بازی از جریان افتاد. اما در نهایت این گلر خلیج‌فارس بود که ایستادگی کرد. مهدی امیری، گلر ماهشهری‌ها پنالتی میثم آقایی را مهار کرد تا بازی همچنان مساوی دنبال شود.

در بیست دقیقه آخر بازی با تب و تاب بالایی دنبال شد و خیبر پس از فشار بسیار بالاخره گل برتری را در دقیقه ۸۵ زد. رضا رضایی شادی را به اردوی خرم آبادی‌ها آورد. در دقایق پایانی خلیج فارس که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید و این اتفاق باعث باز شدن دروازه‌شان برای بار سوم شد. سینا حاتمی در دقیقه ۹۰ تیر خلاص را به خلیج فارس زد. در این نیمه در جریان درگیری‌ها و اعتراضات دو بازیکن خلیج فارس اخراج شدند.

با این نتیجه خیبر ۴۱ امتیازی شد و در رده دوم جای گرفت تا رقابت برای دومی سخت‌تر از گذشته شود. خلیج فارس نیز با همان ۲۰ امتیاز در رده شانزدهم ماند و همچنان یکی از گزینه‌های سقوط است.

دیدگاه‌ها