کد خبر : 1896101 | 25 اسفند 1401 ساعت 18:00 | 25.7K بازدید | 2 دیدگاه

با اعلام دیدیه دشان

برادران تورام در فهرست جدید تیم ملی فرانسه

خفرن و مارکوس تورام هر دو در فهرست جدید تیم ملی فرانسه برای دو بازی پیش رو در انتخابی یورو 2024 قرار دارند.

برادران تورام در فهرست جدید تیم ملی فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، نایب قهرمان جام جهانی 2022 در روزهای چهار و هفت فروردین از مقدماتی یورو 2024 به مصاف هلند و ایرلند خواهد رفت. در گروه فرانسه تیم‌های یونان و جبل الطارق نیز حضور دارند.

1832861

به همین منظور امروز دیدیه دشان، فهرست 23 نفره خود را اعلام کرد که در آن مارکوس تورام و خفرن تورام، فرزندان لیلیان تورام، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه‌های پارما، یوونتوس و بارسلونا، نیز حضور دارند. مارکوس که برای مونشن گلادباخ و به عنوان یک مهاجم بازی می کند، در جام جهانی نیز عضو فرانسه بود و خفرن نیز که یک هافبک است، در عضویت نیس قرار دارد. برایس سامبا، خفرن تورام و وسلی فوفانا این شانس را دارند تا اولین بازی ملی خود را انجام دهند.

1832860

فهرست فرانسه:

دروازه‌بان‌ها: آلفونس آرئولا (وستهم)، مایک مانیان (میلان)، برایس سامبا (لانس)

مدافعان: ادواردو کاماوینگا (رئال مادرید)، وسلی فوفانا (چلسی)، تئو هرناندز (میلان)، ابراهیما کوناته (لیورپول)، ژول کُنده (بارسلونا)، بنجامین پاوارد (بایرن مونیخ)، ویلیام سالیبا (آرسنال)، دایو اوپامکانو (بایرن مونیخ)

هافبک‌ها: یوسف فوفانا (موناکو)، آدرین رابیو (یوونتوس)، اورلین شوامنی (رئال مادرید)، جردن ورتو (مارسی)، خفرن تورام (نیس)

مهاجمان: کینگزلی کومان (بایرن مونیخ)، اولیویه ژیرو (میلان)، آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید)، رندال کولو موآنی (آینتراخت فرانکفورت)، کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن)، مارکوس تورام (مونشن گلادباخ) و موسی دیابی (بایرلورکوزن)

دیدگاه‌ها